برنامه یاد بعضی نفرات
 
لیست کامل تمامی اجراهای موسیقی سبک‌های مختلف در ماه‌های آذر و دی را از «موسیقی ما» بخوانید و به این سوال پاسخ دهید
پرفروش‌ترین خواننده نیمه دوم سال 96 کیست؟
موسیقی ما همزمان با پایان ایام سوگواری محرم و صفر دوباره رقابت خواننده‌ها در زمینه اجراهای زنده آغاز می‌شود. چهره‌ها از سبک‌های مختلف به اقصی نقاط ایران سفر می‌کنند و آثار جدید و خاطره‌انگیزشان را روی صحنه می‌برند. اجراهایی که بهانه دیدار خواننده‌ها با طرفدارانشان است و برخی از آنها هم خبرساز خواهند بود. ما هم همزمان با شروع فصل جدید کنسرت‌ها یک لیست کامل از تمامی کنسرت‌های آذرماه و اجراهای دی ماه که قطعی شده بودند برایتان آماده کردیم. لیستی که شامل اجراهای زنده تمامی سبک‌ها است و کافیست آن را بخوانید تا تصمیم‌گیری آسان‌تری برای خرید بلیت اجراهای محبوب خود داشته باشید! و همچنین به این سوال پاسخ دهید که پرفروش‌ترین خواننده شش ماهه دوم سال 96 چه کسی خواهد بود؟ این گزارش را تا پایان بخوانید:
 
 
اجراهای سنتی و کلاسیک
 
اجراهای سنتی پایتخت با کنسرت استاد «شهرام ناظری» و گروه کامکارها آغاز شد. اجرایی که 29 آبان در تالار بزرگ کشور روی صحنه رفت و صد در صد عواید آن به زلزله‌زده‌های کرمانشاه اختصاص یافت. این اجرا با وجود زمان کمی که برای تبلیغات و بلیت‌فروشی داشت توانست مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی اصیل ایرانی و افرادی قرار بگیرد که قصد داشتند با زبان هنر و از مسیر موسیقی راهی دل‌های مصیبت‌زده مردم غرب کشور شوند و آنها را یاری کنند.
 
گروه آرشاویر یکی دیگر از گروه‌های موسیقی کردی است که باچهار خواننده روز 30 آبان در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و آنها هم قصد دارند تمام عواید حاصل از فروش بلیت‌های اجرای خود را به بازماندگان فاجعه زلزله کرمانشاه اختصاص دهند. کنسرت گروه آرشاویر طی یک سانس برگزار می‌شود.
 
اولین روز آذرماه در تالار وحدت شاهد کنسرت گروه کایر خواهیم بود. اجرایی با موسیقی نواحی مختلف ایران و خواننده‌هایی که قرار است موسیقی اقصی نقاط کشورمان را در قلب پایتخت زمزمه کنند. این برنامه هم طی یک سانس و در ساعت 21:30 روی صحنه می‌رود.
 
گروه دانوش قرار است طی روزهای دوم و سوم آذرماه در تالار رودکی یک کنسرت خیریه برگزار کند. اجرایی که تمام عواید آن به بیماران دیستروفی اختصاص پیدا می‌کند.
 
گروه ترنگ یکی دیگر از فعالان موسیقی کردی است که روز جمعه سوم آذر در تالار اندیشه حوزه هنری اجرای زنده دارد. این گروه به خوانندگی نورالدین بزله و سرپرستی برزو امیری قطعات موسیقی کردی را برای علاقه مندان اجرا خواهد کرد.
 
سالن فرهنگسرای نیاوران در عصر روز جمعه سوم آذرماه میزبان اجرای آنپلاگد گروس عبدالملکیان و گروه نیوش خواهد بود. در این برنامه قرار است اشعار گروس عبدالملکیان با دکلمه خودش و همراهی نوازندگی اعضای گروه نیوش اجرا شود. این کنسرت در سانس ساعت 18 برگزار خواهد شد
 
یکی دیگر از کنسرت های روز جمعه سوم آذرماه رسیتال پیانو دکتر کیومرث پیرگلو است. او از ساعت 20 با اجرای قطعاتی از ساخته‌های خودش و بزرگان موسیقی کلاسیک در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
 
گروه موسیقی نواحی روناک طی روزهای 3 و 4 آذر در سالن شماره 1 پردیس مگامال اجرای زنده خواهد داشت. آنها در این کنسرت منتخبی از قطعات آلبومشان را روی صحنه می‌برند. این اجرا از ساعت 21 این دو شب و به سرپرستی کیوان علیمحمدی برگزار می‌شود.
 
ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی» شامگاه جمعه سوم آذر با رپرتواری متفاوت در تالار وحدت اجرای برنامه خواهد داشت. این کنسرت با استقبال خوب دوستداران موسیقی کلاسیک مواجه شده و بلیت‌های تنها سانس آن که برای ساعت 21:30 بود به اتمام رسیده است. ارکستر سمفونیک تهران روز 29 آذر هم یک اجرای دیگر در تالار وزارت کشور خواهد داشت.
 
از ساعت 20 روز شنبه 4 آذر رسیتال پیانو وصال نایبی در تالار رودکی برگزار می‌شود. این هنرمند جوان قرار است در اجرای خود که بلیت‌هایی به قیمت 35 تا 45 هزار تومان قطعات کلاسیک را برای دوستداران ساز پیانو و مخاطبانش اجرا کند.
 
گروه همخوانان آوا قرار است روز سه‌شنبه 7 آذر کنسرت از ارس تا هامون را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه ببرد. در پوستر این کنسرت از استاد بیژن کامکار قدردانی شده و این اجرا زیر نظر نجمه تجدد (کامکار) برگزار می‌شود. دوستداران موسیقی این گروه می‌توانند از ساعت 20 به تماشای این برنامه با بلیت‌هایی به قیمت 70 هزار تومان بنشینند.
 
کنسرت ارکستر مجلسی شرق و ریکوردر پارس در ساعت 20 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 آذر به میزبانی تالار رودکی برگزار می‌شود. اجرا با بلیت‌هایی به قیمت 60 و 70 هزار تومان روی صحنه می‌رود و امیر تیموری وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد. دانیال جورابچی هم کنسرت مایستر این اجرا است.
 
پرواز همای طی روزهای 7 و 8 آذر با قطعات جدید در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود. یکی از قطعاتی که در پوستر کنسرت همای هم بخشی از عنوان آن ذکر شده «دیوانه‌تر شدم» است. اثری که چندی پیش به عنوان تیتراژ سریال «نوار زرد» از تلویزیون پخش ‌می‌شد. این کنسرت بلیت‌هایی با قیمت 50 تا 150 هزار تومان دارد. این خواننده یازدهم آذرماه هم در قزوین روی صحنه می‌رود.
 
گروه مولانا همزمان با چهلمین سال تأسیس خود قرار است از ساعت 21:30 روز سه‌شنبه 7 آذر کنسرتی را به یاد «علی اصغر کوردستانی» روی صحنه تالار وحدت ببرد. در این اجرا آثار خاطره‌انگیز آهنگساز سرشناس «جلیل عندلیبی» اجرا خواهد شد و بلیت‌های برنامه از 40 تا 120 هزار تومان است.
 
سالن فرهنگسرای ارسباران از ساعت 20 روز چهارشنبه هشتم آذرماه پذیرای کنسرت ارکستر وارنگ خواهد بود. این ارکستر که با تلفیقی از سازهای کلاسیک و ایرانی و سکشن پاپ روی صحنه می‌رود، امیر حسین‌زاده را به عنوان رهبر و مهدی جعفرزاده را به عنوان خواننده روی صحنه در کنار خود دارد. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم 50 هزار تومان تعیین شده است.
 
حمزه سیدپور روز پنجشنبه 9 آذر از ساعت 19 به همراه گروه نغملر کنسرت موسیقی آذربایجانی را در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد کرد. در این برنامه قرار است او به همراه گروهش قطعات خاطره‌انگیز آذربایجانی و چند اثر فارسی را اجرا کنند. بلیت‌های این کنسرت هم 30 تا 70 هزار تومان قیمت دارند.
 
گروه همنوازان آوای پارسیان به سرپرستی و خوانندگی سامان علی‌پور از ساعت 20 روز پنجشنبه 9 آذر در سالن سوره حوزه هنری اجرای موسیقی ایرانی را روی صحنه می‌برد. بلیت‌های این برنامه از 40 تا 70 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
 
کنسرت بانوان گروه پریشاد جمعه 10 آذر در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان موسیقی ایرانی و مخاطبان این گروه از ساعت 14 می‌توانند با تهیه بلیت‌هایی به 40 تا 80 هزار تومان شنونده آثار گروه پریشاد باشند. در این برنامه نیوشا بریمانی به عنوان نوازنده کمانچه و رهبر نوازندگان روی صحنه حضور دارد.
 
همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری پس از پروژه موفق «سی» که تابستان امسال برگزار شد این بار قرار است کنسرت جدیدی را به میزبانی تالار وزارت کشور روی صحنه ببرند که شامل قطعات پرطرفدار چند سال اخیرشان از جمله چرا رفتی؟ آهای خبردار و ابر می‌بارد و... است. این برنامه طی روزهای 11، 12، 15 و 16 آذر طی هشت سانس برگزار می‌شود  و بلیت‌های آن هم از 25 تا 195 هزار تومان قیمت دارد.
 
آنسامبل «آواک نو» با نوازندگی یاسمن کیمیاوی، ستاره بهشتی و نیلوفر بدریکوهی روز دوشنبه 13 آذر در تالار رودکی تهران اجرای زنده دارد. این برنامه از ساعت 20 آغاز می‌شود و آنها قرار است قطعاتی از بزرگان موسیقی کلاسیک جهان را روی صحنه ببرند. این کنسرت بلیت‌هایی با قیمت 65 تا 75 هزار تومان دارد.
 
کنسرت گروه موسیقی چهل دف پنجشنبه 16 آذر از ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. این گروه که متشکل از نوازندگان جوان است و قرار است «رسول نجفیان» هم آنها را در قطعاتی همراهی کند. بلیت‌های این کنسرت از 35 تا 75 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
اجرای گروه موسیقی قاراباغ آذربایجان 17 آذرماه و از ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این گروه به سرپرستی ابراهیم منصوراف و با حضور حسین ملکی‌زاده به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را برای دوستداران موسیقی آذربایجانی اجرا می‌کنند. بلیت‌های این کنسرت هم 45 تا 120 هزار تومان قیمت دارد.
 
گروه حسنخانی به خوانندگی امیرملک مسعودی یکی دیگر در ساعت 20 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 21 و 22 آذرماه با مخاطبانش دیدار می‌کند. آنها در این برنامه منتخبی از قطعات موسیقی ایرانی و مقامی را با تلفیق سازهای ایرانی و غربی روی صحنه می‌برند و قیمت بلیت‌هایشان 50 و 70 هزار تومان است.
 
کنسرت موسیقی سنتی و کردی گروه نی‌بانگ در ساعت 21:30 روزهای چهارشنبه و پنجنشبه 22 و 23 آذر در تالار وحدت برگزار می‌شود. استاد بیژن کامکار خواننده کردی این برنامه و مجتبی عسگری هم خواننده سنتی گروه نی بانگ در این برنامه است. 40 تا 110 هزار تومان هم به عنوان قیمت بلیت‌های این برنامه در نظر گرفته شده است.
 
محمد زرنوش کنسرت بی‌کلام خود با محوریت ساز کلارینت را 23 آذر و از ساعت 21:30 روی صحنه تالار ایوان شمس می‌برد. در این برنامه ترکیبی از نوازندگان شناخته‌شده و چهره‌های جوان، محمد زرنوش را همراهی خواهند کرد. بلیت‌های برنامه هم 60 تا 80 هزار تومان قیمت دارد.
 
ارکستر سازهای بادی تهران ده سالگی خود را در تالار وحدت جشن خواهد گرفت. اجرای ده سالگی این ارکستر در ساعت 21:30 روزهای 27 و 28 آذر روی صحنه می‌رود. در این برنامه سینا ذکایی به عنوان سرپرست و جاوید مجلسی به عنوان رهبر ارکستر روی صحنه حضور دارد و بلیت‌های برنامه هم از 30 تا 80 هزار تومان قیمت دارد.
 
کنسرت بانوان گروه ترنج 28 آذرماه از ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. مریم نیک‌بین خواننده این کنسرت است و بلیت‌های برنامه هم با قیمت 60 هزار تومان به فروش می‌رسد
 
گروه بهارآفرین هم یکی دیگر از اجراهای بانوان ماه آذر را برگزار خواهد کرد. آنها از ساعت 14 روز 29 آذر کنسرت خود را در تالار وحدت آغاز می‌کنند و بلیت‌های کنسرتشان هم در محدوده 35 تا 90 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
در شامگاه 30 آذر و 1 دی کنسرت «رامیز قلی‌اف» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این برنامه با همراهی ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر واحد 46 تهران اجرا خواهد شد و «رشید وطن‌دوست» خواننده قطعات است و بلیت‌های برنامه هم 50 تا 140 هزار تومان قیمت دارد. قرار است در این برنامه منتخبی از ساخته‌های هنرمندان سرشناس ایرانی و آذری اجرا شود.
 
کنسرت شب چله فرج علیپور ساعت 19 روز اول دی‌ماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. این برنامه اجرای مشترک او با کوروش اسدپور است و مسلم علیپور سرپرستی گروه را بر عهده دارد. بلیت‌های برنامه هم از 40 تا 130 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
مهدی محققی و پژمان نور روز جمعه اول دی‌ماه کنسرت گروه فلامنکو را در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهند کرد. آنها در این برنامه آثار مطرح موسیقی فلامنکو را برای دوستداران این سبک روی صحنه می‌برند و بلیت‌های کنسرتشان هم 50 و 60 هزار تومان است.
 
 
ساعت 21:30 روز سه‌شنبه پنج دی تالار وحدت تهران پذیرای رسیتال پیانو فریدون ناصحی خواهد بود. این نوازنده سرشناس قرار است در اجرای خود قطعات مطرح پیانو را برای مخاطبانش اجرا کند. بلیت‌های این کنسرت با قیمت 30 تا 80 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

 
پاپ، پاپ راک و تلفیقی
 
رضا یزدانی اولین خواننده‌ای است که چراغ اجراهای زنده پاپ پس از ماه صفر را روشن می‌کند. او که به تازگی آلبوم جدیدش یعنی «درهم» را روانه بازار کرده قرار است برای اولین‌بار آثار این مجموعه را روز دوم آذر در برج میلاد تهران اجرا کند. کنسرت او طی دو سانس و با همت شرکت «رویال هنر پارس» برگزار می‌شود. بلیت‌های این برنامه هم 35 تا 150 هزار تومان قیمت دارد
 
بهنام بانی که تابستان امسال با اجراهای متعدد و پرفروشش خبرساز شد اولین اجرای پاییزی‌اش را هفتم آذرماه و طی دو سانس در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. او در این برنامه چند قطعه جدید را هم برای اولین‌بار اجرا خواهد کرد. همچنین بخشی از عواید فروش بلیت‌های بهنام بانی در این کنسرت هم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت و بانی این بار هم توانست در مدت زمان کوتاهی تمامی بلیت‌هایش را به فروش برساند. بلیت‌هایی که 40 تا 140 هزار تومان قیمت داشتند. بهنام بانی سوم آذرماه هم در شهرستان نوشهر اجرای زنده دارد.
 
هفتم آذرماه اشوان به استان گیلان سفر خواهد کرد. این خواننده در تالار ابریشم این شهر از دوستدارانش میزبانی می‌کند و اجرایش را روی صحنه می‌برد.
 
گروه «دنگ‌شو» پس از برگزاری تور کنسرت‌هایش در کانادا و مدتی اقامت در این کشور قرار است هشتم آذرماه در تالار وحدت روی صحنه برود. اعضای این گروه قطعات آلبوم «مدّونای» را برای رپرتوار خود تدارک دیده‌اند و چند اثر خاطره‌انگیزشان را هم اجرا می‌کنند. 55 تا 140 هزار تومان به عنوان محدوده قیمت بلیت‌های کنسرت دنگ‌شو در نظر گرفته شده است.
 
«رضا صادقی» هم یکی دیگر از چهره‌هایی است که هفته اول آذرماه در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود. کنسرت او هشتم آذر و طی دو سانس برگزار خواهد شد و قرار است رضا صادقی در این برنامه قطعات آلبوم «یعنی درد» و سایر آثار پرطرفدارش را اجرا کند. قیمت بلیت‌های این کنسرت 55 تا 150 هزار تومان است.
 
مهدی مدرس پس از مدت‌ها روز نهم آذر در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌رود. او برای این اجرای خود عنوان کنسرت پلاس را انتخاب کرده و قرار است برنامه خود را طی دو سانس روی صحنه ببرد. بلیت‌های این کنسرت 35 تا 140 هزار تومان قیمت دارد.
 
«هوروش‌بند» هم همگام با سایر هنرمندان موسیقی چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد صد در صد عواید حاصل از فروش بلیت کنسرت‌ نهم آذرماه خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص دهد. اعضای این گروه تصمیم گرفتند تا خودشان با درآمد حاصل از فروش کنسرتشان نسبت به تهیه اقلام ضروری برای بازماندگان این فاجعه اقدام نمایند. این اجرای هوروش هم با استقبال چشمگیر مخاطبانشان مواجه شد و بلیت‌هایشان ظرف چند ساعت به اتمام رسید. حالا آنها تصمیم گرفته‌اند تا برای دهم آذر هم این برنامه را در برج میلاد تهران تمدید کنند و قیمت بلیت‌هایشان هم 35 تا 150 هزار تومان است. از سوی دیگر آنها در روزهای 3 و 4 آذر به ترتیب مهمان مخاطبانشان در شهرهای کرمان و سیرجان خواهند بود.
 
اولین کنسرت «ماکان‌بند» هم قرار است روز دهم آذر برگزار شود. این گروه که در نیمه اول سال 96 با انتشار قطعه «هر بار این درو» توانست مخاطبان زیادی را به سمت آثارش جلب کند حالا پس از انتشار آلبوم رسمی خود قصد دارد اولین تجربه حضورش روی صحنه در سالن میلاد نمایشگاه باشد. آنها طی دو سانس به همت موسسه «آوازی نو» قطعات جدیدشان را اجرا خواهند کرد و رهبر ارکستر این گروه «امیرمیلاد نیکزاد» است. «یاشار خسروی» هم به عنوان سرپرست و مدیر هنری گروه با ماکان بند مشغول فعالیت است.
 
هژیر مهرافروز هم که این روزها در تدارک انتشار آلبوم و آثار جدیدش است در روزهای 10 و 11 آذر کنسرتش را به میزبان سالن پردیس مگامال برگزار می‌کند. او برای این برنامه خود عنوان «غیر قمر هیچ» را انتخاب کرده است.
 
«بمرانی» هم یکی دیگر از گروه‌هایی است که آذر امسال دهمین سالگرد فعالیتش را جشن می‌گیرد. گروه بمرانی برای این برنامه گلچینی از قطعات «گذشتن و رفتن پیوسته» و آثار قدیمی‌اش را آماده کرده تا شب پرخاطره‌ای با طرفدارانش داشته باشد. بلیت‌های این برنامه هم 50 تا 140 هزار تومان قیمت دارد.
 
گروه داماهی هم روز 12 آذر در برج میلاد تهران اجرای زنده دارد. این گروه برای کنسرت پاییزی خود اتفاقات جدیدی را تدارک دیده و قصد دارد با فضایی جدید روی صحنه برود. کنسرت داماهی هم طی یک سانس و با بلیت‌هایی به قیمت 50 تا 140 هزار تومان برگزار می‌شود.
 
سالن مرکز همایش‌های برج میلاد در روز دوشنبه 13 آذر میزبان کنسرت مازیار فلاحی است. این خواننده که شهریورماه آلبوم «یادم تو را فراموش» را منتشر کرد قصد دارد در این برنامه با آثار آلبوم جدید و کارهای خاطره‌انگیزش طی دو سانس روی صحنه برود. بلیت‌های این کنسرت هم 40 تا 140 هزار تومان قیمت دارد.
 
محمد علیزاده در ادامه روند خوب فروش کنسرت‌هایش اجراهای پاییزی خود در تهران را با 4 سانس آغاز می‌کند. او طی روزهای 13 و 14 آذر در سالن میلاد نمایشگاه به همت شرکت «ایران گام» به دیدار دوستدارانش می‌رود و احتمالاً تا پیش از این کنسرت یک قطعه جدید را هم در فضای مجازی پس از مدت‌ها منتشر کند. این برنامه بلیت‌هایی با قیمت 45 تا 130 هزار تومان دارد.  این خواننده همچنین دوم آذر در تالار شهر جزیره کیش و نهم آذر هم در سالن یادگار امام شهر رشت روی صحنه می‌رود.
 
خواننده آلبوم «دقیقه‌هام» چهاردهم آذرماه طی دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود. علیرضا طلیسچی برای این کنسرت قطعات جدیدی را هم تدارک دیده و یک اثر جدید او هم روز گذشته منتشر شد. قیمت بلیت‌های این برنامه هم 40 تا 140 هزار تومان است.
 
وحید حاجی‌تبار روز چهاردهم آذر در سالن خلیج فارس جزیره کیش روی صحنه می‌رود. او در این برنامه قرار است اجرایی با محوریت پیانو و آواز را روی صحنه ببرد و فروش بلیت‌هایش به زودی آغاز خواهد شد.
 
زانیار خسروی نیمه آذر در تهران اجرای زنده خواهد داشت. این خواننده روز پانزده آذر و طی دو سانس روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌رود و آثار خاطره‌انگیز خود را در کنار دوستدارانش زمزمه می‌کند. این کنسرت بلیت‌هایی با قیمت 45 تا 145 هزار تومان دارد.
 
تور کنسرت‌های حامد همایون از روز پانزدهم آذرماه و با اجرا در شهرستان برازجان آغاز می‌شود. او سپس به تهران باز می‌گردد و هفدهم آذر در برج میلاد تهران دو سانس کنسرتش را به همت شرکت «ترانه شرقی» برگزار می‌کند. خرم‌آباد هم مقصد بعدی همایون خواهد بود و 18 آذر در این شهر اجرای زنده دارد.
 
فریدون آسرایی روز پنجشنبه 16 آذرماه به دیدار مخاطبانش در برج میلاد تهران می‌رود. کنسرت این خواننده باسابقه به همت شرکت رویال هنر پارس و طی دو سانس برگزار خواهد شد. بلیت‌های این برنامه هم در محدوده قیمت 35 تا 150 هزار تومان است.
 
سالن میلاد نمایشگاه در روزهای 16 و 17 آذر و طی 4 سانس میعادگاه خواننده کارهای غالباً ریتمیک و پرانرژی و دوستدارانش است. امید حاجیلی که تابستان امسال اجراهای متعدد و پرفروشی داشت، در کنسرت‌های آینده‌اش به همت شرکت رویال هنر پارس در این سالن روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت‌های اجرای او 45 تا 150 هزار تومان بود.
 
امیراشکان غلامی روز پنجشنبه 16 آذر در برج آزادی تهران با قطعات آلبوم‌های «پلاستیکا» و «مسافران مردّد» روی صحنه می‌رود. اجرای در ساعت 20 آغاز می‌شود و قیمت بلیت‌ها هم 60 تا 100 هزار تومان است.
 
سالار عقیلی به همراه گروه راز و نیاز اواخر آذر راهی استان گیلان می‌شود. این خواننده سرشناس موسیقی اصیل ایرانی 18 آذر در تالار گلستان شهر رشت آثار خود را در حضور مخاطبانش اجرا خواهد کرد.
 
چهار ماه پس از اولین کنسرت سینا شعبانخانی او روز 20 آذر اجرای زنده در تهران دارد. این خواننده جوان که چندی پیش به دلیل بیماری مدتی از عرصه فعالیت‌های دور بود در دو سانس 19 و 22 به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه اجرای زنده دارد و قیمت بلیت‌های این کنسرت هم 50 تا 140 هزار تومان است.
 
فرمان فتحعلیان پس از چند سال دوباره به صحنه باز می‌گردد. این خواننده باسابقه که قطعات «بابا حیدر» و «ناجی» از او در خاطره اغلب مخاطبان موسیقی به جا مانده بیستم آذر در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرتش را برگزار می‌کند. فروش بلیت‌های این برنامه به زودی آغاز می‌شود.
 
اولین اجرای پاییزی مهدی جهانی، 21 آذر در تهران به همت موسسه آوای دوران برگزار می‌شود. او در این برنامه با تک‌قطعات خود روی صحنه خواهد رفت و البته کماکان این سوال طرفدارانش پا بر جا خواهد ماند که آیا مهدی جهانی آلبوم منتشر می‌کند؟ اجرای جهانی طی دو سانس و با بلیت‌هایی به قیمت‌های 45 تا 145 هزار تومان برگزار خواهد شد.
 
رستاک حلاج روز 22 آذر و همزمان با سالگرد اولین کنسرت رسمی‌اش در سالن میلاد نمایشگاه اجرای زنده خواهد داشت. او برای این کنسرت قطعات آلبوم «پاییز سال بعد» و چند کار جدید را آماده کرده و می‌خواهد کنار مخاطبانش خاطره‌بازی کند. این برنامه که طی یک سانس برگزار می‌شود، بلیت‌هایی با قیمت‌های 50 تا 140 هزار تومان دارد.
 
روز 24 آذر، برج میلاد تهران میزبان اولین کنسرت «حجت اشرف‌زاده» با آلبوم جدیدش خواهد بود که این اجرا به همت موسسه «ایران گام» برگزار می‌شود. اشرف‌زاده طی دو سانس در این سالن برنامه خود را برگزار می‌کند و قیمت بلیت‌های کنسرتش 50 تا 130 هزار تومان است.
 
گروه موسیقی «شیلر» از کشور آلمان برای اولین‌بار در تهران روی صحنه می‌روند و کنسرت آنها تا کنون با استقبال خوبی مواجه شده است. فروش بلیت‌های این برنامه ابتدا برای دو شب 20 و 21 آذر بود اما به دلیل استقبال دوستداران موسیقی الکترونیک، تا 24 آذر تمدید شد.
 
علیرضا روزگار هم یکی دیگر از خوانندگانی است در پردیس مگامال اجرای زنده دارد. او روز 24 آذر در این سالن اجرای زنده خواهد داشت و به زودی فروش بلیت‌های آغاز می‌شود.
 
بابک جهانبخش اولین اجرای پاییزی خود را 26 و 27 آذر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود. این برنامه به همت شرکت اکسیر نوین برگزار خواهد شد و احتمالاً اثر جدیدی از این خواننده تا پیش از اجرای او منتشر شود.
 
امیرعباس گلاب هم پس از حدود سه ماه روز 28 آذر به همت شرکت اکسیر نوین در تهران روی صحنه می‌رود. او که این روزها با قطعات فیلم «قاتل اهلی» خبرساز شده به زودی تور کنسرت‌هایش در شهرستان‌ها را هم آغاز می‌کند.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در روز 29 آذر پذیرای کنسرت «محمدرضا گلزار» خواهد بود. این هنرمند پرطرفدار قرار است با قطعات جدید و ارکستری به رهبری «حامد برادران» و به همت شرکت اکسیر نوین اجرا خود را برگزار کند.
 
سیمین غانم در روزهای 30 آذر و اول دی‌ماه کنسرت ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار می‌کند. او از ساعت 14 در این سالن روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت‌های اجرایش هم 45 تا 110 هزار تومان است.
 
فرزاد فرزین در اولین و دومین روز زمستان به دیدار مخاطبان تهرانی‌اش می‌رود. او گویا برای این کنسرت برنامه‌های مفصلی تدارک دیده و اینکه بخشی از عواید اجرای زمستانی خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص خواهد داد. اجرای فرزاد فرزین طی چهار سانس و با بلیت‌هایی به قیمت 50 تا 145 هزار تومان روی صحنه می‌رود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 12:18

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

فقط میثم ابراهیمی عشقه

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

باني

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

بهنام بانی

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

بابک جهانبخش

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

بهنام باني

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

مازیار فلاحی

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

فرزاد فرزین

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

Mohsen yeganeh

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

Reza yazdani bedone shak??❤❤❤

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

کلا وقتی بنیامین کنسرت برگزار میکرد کسی نمیدونس کنسرت چیه ، بعدشم اولین خواننده پاپ که پاش به اروپا باز شد بنیامین بوده

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

کنسرت فقط کنسرت محسن چاوشی ?

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

سيروان خسروى

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

محمد علیزاده♥️

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

سامان جلیلی

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

به احتمال زیاد بهنام بانی

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

حامد همایون

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

هرکی اومده اسم خواننده تحفشو نوشته...خ معلومه هیشکی منطقی نظر نمیده

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

Sirvan.

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

Behnam bani

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

ممنوووونم

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

خداروشکر هزار بار شکر که توشون حامد همایون نبود . ظاهرآ ارشاد گفته تا یکسال سهمیه کنسرتت رو خوندی برو سال دیگه بیا . کلا با شش تا آهنگ پونصد تا کنسرت داد

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

همونیه که زیاد فروخته

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:17

حامد همایون

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 11:43

سلطان استیج ایران پادشاه رضاصادقی سرور همشون

چهارشنبه 1 آذر 1396 - 11:43

امارهای فیک سولد اوت تهران که ملاک نیست هر وقت تونستن مثل محسن یگانه و رضاصادقی و خواجه امیری تو امریکا کنسرت بزارن و سالن هفت هزار نفری پر کنن د اونجا سولد اوت کنن تازه معلوم میشه چیکاره اند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرفروش‌ترین خواننده نیمه دوم سال 96 کیست؟ | موسیقی ما