برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی گروه مهربانی به سرپرستی سلمان سالک
وحید تاج به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه کنسرت می‌دهد
موسیقی ما- کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی به سرپرستی سلمان سالک، یکشنبه 26 آذرماه سال جاری ساعت 21 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

تصانیف «پرواز با خورشيد» با شعری از فريدون مشيری در دستگاه ماهور، «ديدار» با شعری از سيمين بهبهانی در آواز دشتی، « يار دلنواز» با شعری از حافظ در بیات اصفهان و مژده آزادي با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک و تصنیف محلی«مرغ شب» با شعری از محمدعلي جعفری در دستگاه شور، تصنیف «باز آنكه دلم مشتاقش بود» از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان و موسیقی محلی كردی «بی‌نشان» در این کنسرت به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز خواهند بود.

امیر رحمانی (سنتور)، مریم خدابخش(عود)، بیتا قاسمی (ویلن‌سل)، حميدرضا آفريده (کمانچه)، وفا مصباحی (نی) و مجيد عليزاده (تمبک) اعضای ارکستر مهربانی را به سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج یکشنبه 26 آذرماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از روز پنجشنبه (۲ آذرماه) ساعت ۱۴ به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 13:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه کنسرت می‌دهد | موسیقی ما