برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دنبال تماس‌های متعدد با ستاد این نظرسنجی و پس از ثبت بیش از 250 هزار رای
نظرسنجی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» برای آخرین‌بار تا 7 آذر تمدید شد
موسیقی ما به دنبال استقبال گسترده اهالی و مخاطبان موسیقی و همچنین ارسال پیام و تماس‌های متعدد با ستاد نظرسنجی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما»، این نظرسنجی برای آخرین بار تا هفتم آذرماه تمدید شد. به این ترتیب مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی این نظرسنجی، در هر بخش به پنج اثر برگزیده رای دهند تا در انتخاب بهترین‌های موسیقی سال 95 ایران شرکت داشته باشند. تا این لحظه بیش از سیصد هزار رای در بخش مردمی این نظرسنجی به ثبت رسیده و همزمان در بخش کارشناسی هم دفترچه‌های نظرسنجی برای جمعی از کارشناسان و چهره‌های برجسته موسیقی ارسال شده است. نهایتاً هم نتایج این نظرسنجی در بخش مردمی و کارشناسی روز 25 آذرماه در قالب چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» اعلام خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.
 
رشته‌هایی که کاربران گرامی می‌توانند آرای خود را در آنها به ثبت برسانند، عبارت است از آلبوم برتر سال 95 در 4 شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی پاپ-راک و موسیقی تلفیقی و تجربی) و قطعه برتر سال 95 در 3 شاخه (موسیقی سنتی و معاصر ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی)
 
. شاخه کارشناسی این نظرسنجی تخصصی‌تر و گسترده‌تر است و این رشته‌ها را شامل می‌شود: آلبوم برگزیده سال 95 در 8 رشته (موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی باکلام؛ موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی بی‌کلام؛ موسیقی پاپ؛ موسیقی پاپ-راک؛ موسیقی تلفیقی و تجربی؛ موسیقی فیلم؛ موسیقی کلاسیک، مدرن و ملل و موسیقی محلی و آیینی)، آهنگساز برگزیده سال در 3 رشته (ایرانی، پاپ و تلفیقی)، تنظیم‌کننده برگزیده پاپ و تلفیقی، ترانه برگزیده سال، ناشر برگزیده سال و کنسرت‌گذار برگزیده سال. ناشر برگزیده سال و کنسرت‌گذار برگزیده سال هم از سوی انجمن صنفی ناشران انتخاب و در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی خواهند شد. همچنین دفترچه‌های مربوط به نظرسنجی کارشناسی هم آماده شده و طی روزهای آینده برای کارشناسان موسیقی ارسال خواهد شد.
 
چهارمین نظرسنجی سالانه «موسیقی ما» در حالی برگزار می‌شود که تا این لحظه با حمایت اهالی موسیقی و استقبال خوب مخاطبان، بیش از سیصد هزار نظر به ثبت رسیده که رشد گسترده‌ای نسبت به سه دوره گذشته این نظرسنجی در سال‌های 92، 93 و 94 داشته است. 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1396 - 14:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نظرسنجی چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» برای آخرین‌بار تا 7 آذر تمدید شد | موسیقی ما