برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان درکیش برگزار شد
حامی و مجید مظفری همصدا شدند
موسیقی ما - کنسرت «آوای جزیره» در حالی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های جزیره کیش روی صحنه رفت که مجید مظفری به عنوان راوی در بخش‌هایی از این کنسرت به روی صحنه آمد و حمید حامی نیز خواننده مهمان این کنسرت بود.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت گروه «آوای جزیره» جمعه شب در جزیره کیش به آهنگسازی و سرپرستی سهیل زمانیان روی صحنه رفت و در ابتدای این کنسرت و در حالی که اعضای ارکستر روی صحنه حضور داشتند، سهیل زمانیان در لحظاتی که نور سالن کاملا گرفته شده بود، رو به حاضرین گفت: «لطفا چشم‌هایتان را ببندید و چهار ثانیه نفس عمیق بکشید و سپس به صندلی‌هایتان تکیه دهید و به این فکر کنید که همه اتفاقات جهان بر اساس خواسته‌های شما پیش می‌رود و همه چیز خوب است و قرار است حالتان خوب باشد.»

این آهنگساز در ادامه افزود: «این یک کنسرت معمولی نیست و برای آن پیام و نگاهی خاص تعریف شده است و امیدوارم از آن لذت ببرید.»

زمانیان پس از این صحبت‌ها روی صحنه آمد و پشت پیانو قرار گرفت و برنامه رسما با نوای پیانوی این هنرمند آغاز شد و اعضای ارکستر که عمدتا از نوازنده‌های بومی کیش بودند و برخی نوازنده‌‌های سرشناس ارکستر سمفونیک و ملی نیز به آنها اضافه شده بودند، برنامه را آغاز کردند.

اجرای آثاری که خود زمانیان عمدتا آهنگسازی آنها را انجام داده بود، رپرتوار این کنسرت را شامل می‌شدند و مجید مظفری (بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون) در بخش‌های مختلف این کنسرت روی صحنه حاضر می‌شد و اشعاری از سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی را دکلمه می‌کرد.

حمید حامی نیز خواننده مهمان این گروه بود که چند قطعه از آثاری که سهیل زمانیان آنها را ساخته بود را روی صحنه اجرا کرد و مورد استقبال دوستداران موسیقی حاضر در سالن قرار گرفت.

زمانیان در انتهای این کنسرت نیز رو به حاضرین گفت: این کنسرت با پیام القای انرژی مثبت به مخاطب موسیقی و تزریق امید و نشاط عمومی برنامه ریزی و هدفگذاری شده بود و در تلاش بود زیبایی‌های جهان را در کنار احساسی بکر از یک موسیقی بانشاط را خلق کند و شنونده با یک جال خوب از سالن خارج شود. وی همچنین از دست اندرکاران سازمان منطقه آزاد کیش نیز به جهت همیاری شان برای برگزارشدن این کنسرت شکر و تقدیر نمود.

گفتنی‌‌ست جهت اجرای این کنسرت تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته‌شده بود و ترکیب نوازنده‌های این ارکستر، ترکیبی از نوازنده‌های سرشناس ارکسترهای قدیمی و به نام ایران و برخی نوازنده‌های جزیره کیش بود. سازمان منطقه آزاد کیش و برخی موسسات خصوصی حامی اصلی این برنامه بودند که در انتهای این کنسرت از سوی زمانیان ازآنها به جهت حمایت مادی و معنوی تقدیر شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 04:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی و مجید مظفری همصدا شدند | موسیقی ما