برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش فروش مجموعه آثارنوازنده و آهنگسازِ نامی آغاز شد
جشن انتشارِ آثار کیهان کلهر پنجم دی ماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - پیش فروش مجموعه آثار کیهان کلهر از امروز شنبه 4 آذرماه هم‌زمان با سالروز تولد این آهنگساز و نوازنده‌ی شهیر به صورت اینترنتی آغاز می‌شود. این مجموعه در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده است که برای نخستین بار به شکل نفیس همراه با عکس های کمتر دیده شده از استاد کیهان کلهر توسط موسسه فرهنگی هنری سازآواز به بازار موسیقی ایران عرضه خواهد شد.

مجموعه آثار کیهان کلهر شامل آلبوم های «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان گزیده غزل است.

پیش فروش این آثار از امروز 4 آذرماه، همزمان با سالروز تولد کیهان کلهر آغاز شده و قرار است جشن انتشار آن ۵ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور کیهان کلهر و علاقه‌مندان به این آهنگساز و نوازنده مشهور ایرانی برگزار شود که جزئیات آن در اخبار بعدی منتشر خواهد شد .

این مجموعه آثار به همراه کتاب عکسی که ضمیمه آن است عرضه خواهد شد که علاقمندان در صورت خرید اینترنتی از سایت تیوال ضمن بهره مندی از 20 درصد تخفیف، در روز جشن انتشار، این مجموعه آثار را در فرهنگسرای نیاوران با امضای استاد کیهان کلهر دریافت خواهند کرد.

ضمنا علاقمندانی که این مجموعه را به صورت اینترنتی از سایت تیوال پیش خرید می‌كنند در صورت عدم حضور در جشن انتشار، اين آثار به صورت رایگان به کلیه نقاط کشور برایشان ارسال خواهد شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 13:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن انتشارِ آثار کیهان کلهر پنجم دی ماه برگزار می‌شود | موسیقی ما