برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت رضا یزدانی با آلبوم جدیدش در تهران برگزار شد
یک شب عاشقانه و درهم
موسیقی ما اولین اجرای «درهم» آغازگر فصل جدید کنسرت‌های موسیقی پاپ و راک در پایتخت بود. به گزارش «موسیقی ما»؛ رضا یزدانی شامگاه پنجشنبه دوم آذرماه در برج میلاد تهران به همت موسسه «رویال هنر پارس» روی صحنه رفت و برای اولین‌بار قطعات آلبوم جدیدش به نام درهم را اجرا کرد. آلبومی که 29 آبان  به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» و با ده قطعه به بازار عرضه شد و ترکیب متنوعی از تنظیم‌ها و ترانه‌ها و آهنگسازی‌ها را شامل می‌شد و این نوع ترکیب بی ارتباط به نام آلبوم هم نبود. رضا یزدانی برای رپرتوار کنسرت دوم آذرماه خود هم ترکیبی از قطعات آلبوم جدید و آثار خاطره‌انگیز آلبوم‌های قبل و تک‌آهنگ‌هایش را انتخاب کرده بود. تک‌آهنگ‌هایی که برخی از آنها در سال 95 مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و برای یزدانی و گروهش بازخوردهای گوناگونی داشت.
 
یزدانی اجرای خود را با قطعه فیلم‌سینمایی «تیک‌آف» آغاز کرد. آهنگی که تلفیقی از موسیقی بوشهر و موسیقی پاپ و راک است و ریتم آن باعث شد تا کنسرت با حال و هوای پرانرژی آغاز شود. این خواننده در ادامه  سراغ آلبوم درهم رفت و قطعه «دارن پایتختو عوض می‌کنن» از این مجموعه را با همراهی پیانو شهروز بردوده اجرا کرد. اثری که تم متفاوتی نسبت به سایر کارهای آلبوم او دارد و تصاویر پس‌زمینه جالبی هم برای آن در کنسرت تدارک دیده شده بود. یزدانی پس از قطعه «اتاق یخ‌زده» که با سولوهای میلاد عدل و آرش زمانیان و دوئت این دو نوازنده همراه بود، دست به گیتارش برد و قطعه «تونل کندوان» را خواند. اثری که موزیک‌ویدئوی آن چند روز قبل در رسانه‌ها منتشر شده بود.
 
اما پرطرفدارترین قطعه این کنسرت مثل اجراهای قبلی رضا یزدانی قطعه «طهران تهران» بود و «پانزده سالگی» هم یکی دیگر از کارهای پرطرفدار این کنسرت بود که همخوانی حاضرین را به دنبال داشت. در بخش پایانی کنسرت هم این خواننده با قطعاتی نظیر آوانگارد، درهم، آدم یه جاهایی رو مجبوره، می‌ترسم از فرار و خلیج فارس شب خاطره‌انگیزی را برای مخاطبانش رقم زد. شبی با قطعات عاشقانه گذشته و کارهای جدید درهم.
 
سام نوری، شایسته ایرانی، نگار آذربایجانی، آرمین قاسمی، سینا علیشاهی، الیکا شاهوردی، دانیال حقیقت، امیرعلی دانایی، امید بنکدار، معصومه کریمی، مهدی شیری، حسن اردستانی، علی نوری، ماهان نوری‌زاده، مژده لواسانی، امید مردان بیگی، امیر کاظمی، بهناز توسلی، کیوان علی محمدی مهمانان کنسرت دوم آذرماه رضا یزدانی بودند.
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 15:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک شب عاشقانه و درهم | موسیقی ما