برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات سرپرست ارکستر بادی تهران درباره جزئیات کنسرت 27و 28 آذر در تالار وحدت
سینا ذکایی: کنسرت «فوتِ ده سالگی» گلچینی از بهترین قطعات ما در این ده سال است
موسیقی ما - سرپرست ارکستر بادی تهران درباره جزئیات کنسرت 27 و 28 آذر در تالار وحدت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، سینا ذکایی درباره این کنسرت که قرار است در دهمین سالگرد آغاز به کار این گروه و تحت عنوان «فوتِ ده سالگی» برگزار شود، گفت: « اين كنسرت مروري بر بهترين و پر مخاطب‌ترين قطعات اجرا شده در طول ١٠ سال گذشته اركستر بادي تهران است و قطعات جديدتر با سوليست‌هايي كه براي اولين بار با اركستر خواهند نواخت اجرا می‌شود.»

ذکایی افزود: «همچنين براي اولين بار قطعات ايراني كه تنظيم جز و لاتين شده‌اند اجرا خواهند شد.» رهبری ارکستر این کنسرت را جاوید مجلسی بر عهده خواهد داشت و ارکستر بادی تهران ده سال پس از آغاز شکل گیری‌اش با گلچینی از بهترین برنامه‌ها و پرفورمنس‌های برگزار شده از سوی این گروه برنامه‌ریزی اجرایی جذاب و قوی را در تهران پیش بینی کرده است.

ارکستر بادی تهران از سال 1386 فعالیت خود را شروع و کنسرتهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است. این ارکستر متشکل از بالغ بر 25 نوازنده می‌‌باشد. از نکات قابل توجه این ارکستر وجود تمامی سازهای بادی در کنار یکدیگر است که نظیر این حرکت در گروهای موسیقی ایران وجود نداشته است.

ارکستر بادی تهران در سال ۱۳۸۷ با همکاری سینا ذکایی ( سرپرست ارکستر )و افشار حشمتیان(مدیر سابق ارکستر) موفق به کسب مقام اول جشنواره موسیقی فجر نیز گردید. همچنین در سال 93 کنسرت ویژه و پرسرو صدای ارکستر بادی تهران با حضور و خوانندگی «عالم قاسم‌اف» سر و صداهای بسیاری را در فضای رسانه‌ای کشور در پی داشت و این کنسرت با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان موسیقی رو به رو شد.

بلیت فروشی کنسرت «فوتِ ده سالگی» آغاز شده است و علاقمندان می توانند از سایت «ایران کنسرت» نسبت به تهیه بلیت این برنامه اقدام نمایند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 11:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا ذکایی: کنسرت «فوتِ ده سالگی» گلچینی از بهترین قطعات ما در این ده سال است | موسیقی ما