برنامه یاد بعضی نفرات
 
امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر
معاونت هنری ارشاد مهمان برنامه آهنگ می‌شود
موسیقی ما - امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر «علی مرادخانی» - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – در برنامه زنده اینترنتی آهنگ مهمانِ «بهرنگ تنکابنی» می‌شود. 

برنامه‌ی زنده موسیقایی «آهنگ» با سردبیری و اجرای «بهرنگ تنکابنی» در ادامه‌ی گفت‌وگو با اهالی موسیقی در جدیدترین برنامه‌ی خود موضوع «موسیقی،‌ دولت و حاکمیت» را با حضورِ «علی مرادخانی» - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – پی می‌گیرد و «بهرنگ تنکابنی» سه‌شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در گفت‌وگویی صریح با علی مرادخانی درباره‌ی تمام دل‌مشغولی‌های اهالی موسیقی در این سال‌ها گفت‌وگو می‌کند. 

«علی مرادخانی» اگرچه از آغاز دولت یازدهم به عنوانِ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند؛ اما او سال‌ها به عنوان مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کرد. او اما در عین حال خود تا حدودی صاحبِ تخصصِ موسیقایی است و با ردیف‌های موسیقی و لحن‌های مختلف قرآنی آشنایی دارد.

او از نخستین سال‌های انقلاب در پست‌های مدیریتی فعالیت کرده است؛ نخستین بار به عنوانِ مدیر کل تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنان در همان وزارت‌خانه مشغول فعالیت است. این سال‌های طولانی حضورِ او در این وزارتخانه، طیف مخالفان و موافقان بسیاری را برای او رقم زده است؛ اما نمی‌توان از اقداماتِ او از جمله توسعه جشنواره موسیقی فجر، طراحی و اجرای جشنواره موسیقی جوان، اجرای جشنواره موسیقی نواحی ایران، طراحی و اجرای اولین جشنواره موسیقی پاپ، اجرای جشنواره بانوان (گل یاس)، راه‌اندازی خانه‌ی موسیقی و همکاری با فرهاد فخرالدینی در بنیان گزاری ارکستر ملی ایران گذشت. در این برنامه که سه شنبه – چهاردهم آذرماه- پخش می‌شود، تنکابنی قصد دارد با مروری بر چالش‌های سال‌های اخیر، دغدغه‌های اهالی موسیقی و نظرات موافق و مخالف پیرامون او را با پرسابقه‌ترین مدیر موسیقایی کشور مطرح می‌کند.

«آهنگ» یک برنامه‌ی تخصصی موسیقی است که سه‌شنبه‌ شب‌ها به صورت لایو اینترنتی (زنده) از تلویزیون اینترنتی تی‌وی‌نت به نشانی tvnet.ir پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی از جمله اجرای زنده‌؛ گزارش از اجراهای روی صحنه، گفت‌وگو با هنرمندان حوزه‌های مختلف و همچنین آیتم‌هایی درباره‌ی موضوعات روز موسیقی است و تلاش دارد با نگاهی متفاوت به آنچه در موسیقی امروز ایران می‌گذرد، بپردازد. تا کنون به ترتیب سهراب پورناظری، امید نعمتی، فردین خلعتبری و شهرداد روحانی، اردشیر کامکار و بهزاد عمرانی مهمان برنامه آهنگ بودند.

«آهنگ» را می‌توان ادامه‌ی نگاهی دانست که پیش از این در مجله‌ی «فرهنگ و آهنگ» به سردبیری تنکابنی تجربه شده بود: «نگاهی تحلیلی به رویدادها و جریان‌های مهم موسیقی ایران و جهان». در بخش گفت‌وگوی این برنامه با نگاهی چالشی با مهمانان به صورت بی‌پرده اما در فضایی دوستانه گفت‌وگو خواهد شد.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 14:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معاونت هنری ارشاد مهمان برنامه آهنگ می‌شود | موسیقی ما