برنامه یاد بعضی نفرات
 
هنرجویان پیانیست‌ در نیاوارن نواختند
ادای احترام به استاد «جواد معروفی» در آکادمی «سامان احتشامی»
موسیقی ما - دور جدید آکادمی پیانوی سامان احتشامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش«موسیقی ما»، دورجدید آکادمی سامان احتشامی با حضور 30 پیانیست در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و 30 پیانیست کودک و نوجوان به اجرای برنامه پرداختند.

قطعاتی از جواد معروفی، انوشیروان روحانی، فریبرز لاچینی، سامان احتشامی و آثار کلاسیک و پاپ معروف ایران و جهان از جمله آثاری بود که هنرجویان آکادمی سامان احتشامی در این برنامه اجرا کردند. سامان احتشامی در ابتدای برنامه از حاضرین در سالن خواست که به احترام استاد جواد معروفی و سالروز درگذشت ایشان بایستند و چند ثانیه ای را سکوت اختیار کنند.

حضور فرزندان دو تن از دوبلورها و بازیگران تئاتر و سینمای کشور (امیر سهیلی و ابراهیم شفیعی) در این آکادمی باعث شد که سامان احتشامی در این برنامه از حضور این دو هنرمند در سالن تقدیر نماید.

الهه میرنصیری، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد، هیراد پناهی و سینا سلیم‌زاده مربیان آکادمی پیانوی سامان احتشامی هستند. مدیریت این برنامه به عهده راز احتشامی بوده و 30 هنرجوی دیگر نیز در 24 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برنامه اجرا خواهند نمود.

سامان احتشامی پیش از این درباره اهداف این آکادمی گفته بود: « هدف اصلی ما بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها و هنرجویان نسبت به ساز پیانو است. همچنین شرکت‌کنندگان در این برنامه آینده خود را می‌توانند ببینند و میزان توان و استعدادشان در زمینه اجرا را ارزیابی کنند. همچنین نوازنده‌های جوان می‌توانند خودی نشان بدهند و ترس و اضطراب خودشان را نسبت به صحنه از بین ببرند و انگیزه تمرین پیدا کنند.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 09:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ادای احترام به استاد «جواد معروفی» در آکادمی «سامان احتشامی» | موسیقی ما