برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم شخصی خواننده «پالت» در مسیر انتشار
دومین قطعه مستقل «امید نعمتی» منتشر شد
موسیقی ما - امید نعمتی (خواننده گروه پالت) بعد از انتشار قطعه «فراموشی‌ها» از نخستین پروژه انفرادی خود، دومین قطعه از این آلبوم را نیز منتشر کرد.

«پریشانی» نام این قطعه است که با شعری از رهی معیری و آهنگسازی و تنظیم صادق تسبیحی شکل گرفته و با حضور نوازندگان سرشناس موسیقی از جمله کوروش بابایی، مهیار طهماسبی، نیما رمضان، دارا دارایی و امین طاهری تولید شده است.
 
حدود چهار سال پیش بود که امید نعمتی به همراه صادق تسبیحی (آهنگساز)، کاوری از قطعه قدیمی و زیبای «مریم چرا» را آماده و با نام «حرمان» منتشر کردند. این قطعه آنقدر پرمخاطب شد که تصمیم گرفتند به شکلی جدی‌تر، آن را با قطعاتی در همان سبک و سیاق، در قالب یک آلبوم منتشر کنند. حاصل آن هم آلبومی با نام «حرمان» در فضای الکتروآکوستیک شد که امروز دومین قطعه از این آلبوم یعنی «پریشانی» منتشر شده است.
 
یکی از ویژگی‌های این قطعه (و در کل، این آلبوم) حضور نوازندگان گسترده و تیم بزرگ تولید در آن است. البته برخی نوازندگان حاضر در مجموعه «حرمان»، اعضای گروه پالت هستند که هر کدام علاوه بر پیگیری پروژه‌های خود، در قطعات این آلبوم نیز ساز زده‌اند؛ آلبومی در فضای موسیقی الکترونیک و سازهای آکوستیک که این روزها مراحل پایانی خود را می‌گذراند و قرار است به زودی منتشر شود.
 
می‌توانید قطعه «پریشانی» با صدای امید نعمتی و موسیقی صادق تسبیحی را از «تماشاخانه موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1396 - 18:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین قطعه مستقل «امید نعمتی» منتشر شد | موسیقی ما