برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای این هنرمند پرطرفدار 29 آذر در تهران برگزار شد
اضطراب زلزله به کنسرت «محمدرضا گلزار» هم رحم نکرد!
موسیقی ما جدیدترین کنسرت «محمدرضا گلزار» با دلهره‌آورترین شب پایتخت همراه شد. این هنرمند پرطرفدار 29 آذر به همت شرکت «اکسیر نوین» و به تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» در تهران روی صحنه رفت. اما سانس دوم اجرای او با زلزله ساعت 23:27 دقیقه پایتخت همراه شد. زلزله‌ای که مردم شهر را به وحشت انداخت و آنها را تا ساعت‌ها در خیابان نگه داشت. سانس اول کنسرت محمدرضا گلزار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بدون مشکل برگزار شد و او قطعاتی نظیر چطوری دیوونه، روز برفی، بهم خیلی بد کردی، دلم شکست، چی شد، منو اصلاً ندید، بگو آره و بهت عادت کردم با همصدایی حامد برادران و سایر آثار پرمخاطبش را خواند.
 
اما در سانس دوم در حالی که سه قطعه به پایان کنسرت باقی مانده بود زلزله در سالن میلاد هم کاملاً حس شد و با هماهنگی حراست سالن و همچنین دست‌اندرکاران شرکت اکسیر نوین، این اجرا نیمه کاره ماند و محمدرضا گلزار ضمن عذرخواهی کنسرتش را به پایان رساند. در ادامه هم تخلیه سالن با آرامش کامل و به دور از هرج و مرج صورت گرفت.
 
ماکان یعقوبی (پرکاشن) ، کیان ایرجی (گیتار کلاسیک) ، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک) ، علی شقاقی (گیتار بیس) ، فرزاد قماشی (درامز) و سپهر ارشاد (ویولن)، حسین شریفی (ترومبون) ، حسن فراهانی (ترومپت) و بنیامین بیانی (ساکسوفون) اعضای گروه ریزار در این برنامه به رهبری حامد برادران بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 18:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اضطراب زلزله به کنسرت «محمدرضا گلزار» هم رحم نکرد! | موسیقی ما