برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و پیش از انتشار آلبوم رسمی این خواننده
قطعه «امواج» با صدای محمد رضایی منتشر خواهد شد
موسیقی ما قطعه «امواج» با صدای «محمد رضایی» به زودی منتشر خواهد شد. امواج اولین قطعه از آلبوم این خواننده است که این روزها مراحل پایانی انتشار را سپری می‌کند و قرار است تا پایان دی‌ماه روانه بازار شود. این مجموعه شامل ده قطعه است و جزئیات دقیق نام و زمان انتشارش به زودی اعلام می‌شود. همچنین تیزرهای تصویری آلبوم محمد رضایی هم این روزها در دست تولید است و طی هفته‌های آینده از طریق رسانه‌های رسمی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
محمد رضایی که طی چند سال اخیر قطعاتی با همراهی هنرمندان سرشناس موسیقی نظیر محسن چاوشی، سعید زمانی، معین راهبر، مهرزاد امیرخانی و زنده‌یاد مرتضی پاشایی و... ارائه کرده بود در آلبوم جدیدش هم با هنرمندان مطرحی همکاری کرده است. این اثر مراحل تولید و اخذ مجوز را سپری کرده و این روزها در نوبت انتشار به سر می‌برد و قرار است در سراسر کشور و همچنین سایت‌های فروش قانونی آثار موسیقی منتشر شود.
 
محمد رضایی در اولین آلبوم رسمی خود از هنرمندان سرشناسی نظیر زنده‌یاد مرتضی پاشایی، سعید زمانی، ایمان حجت و عابد درخشان و... آثاری را اجرا کرده است. جزئیات بیشتر این اثر به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 14:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «امواج» با صدای محمد رضایی منتشر خواهد شد | موسیقی ما