برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور کنسرت‌های خواننده پاپ آذربایجانی در آمریکا و کانادا برگزار می‌شود
«رحیم شهریاری» برای بیست هزار ایرانیِ آمریکا و کانادا خواند
موسیقی ما - خواننده پاپ سرشناس آذربایجانی از برگزاری تور کنسرت‌هایش در چهار شهر اورنج سیتی، سن دیه گو، مونترال و ونکوور خبر داد که بلیت فروشی این کنسرت‌ها در هفته‌های گذشته مورد استقبال ایرانی‌های آمریکا و کانادا قرار گرفته است.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از اعلام تاریخ تور کنسرت‌های رحیم شهریاری در چهار شهر آمریکا و کانادا در هفته‌های گذشته، کنسرت این خواننده با استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی رو به رو شده است و رحیم شهریاری از احتمال تمدید این اجراها در آمریکا و کانادا خبر داد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برنامه گذاران این کنسرت‌ها، رحیم شهریاری در تاریخ ششم ژانویه در شهر اورنج سیتی آمریکا، دهم فوریه در سن دیه گو آمریکا، 23 فوریه در مونترال کانادا و 18 مارچ در ونکوور کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت و این برنامه‌ها در آستانه تمدید برای اجراهایی دو سانسه هستند که به زودی دراین باره اطلاع رسانی خواهد شد. رحیم شهریاری در سال‌های گذشته کنسرت‌‌های متعددی را در آمریکا و کانادا روی صحنه برده است و برنامه‌های این خواننده به طور متوسط هر چهار ماه یک بار در این دو کشور برگزار می‌شود.

عدم توجه و اطلاع رسانی اخبار این کنسرت‌ها باعث شده که استقبال از این برنامه‌ها چندان در رسانه‌ها منعکس نشود و این در حالی‌ است که رحیم شهریاری در سال گذشته از حدود بیست هزار ایرانی خارج از کشور در کنسرت‌هایش در آمریکا و کانادا میزبانی کرده است.

رحیم شهریاری همچنین درباره حواشی برخی رسانه‌ها پس از گفتگویی از این خواننده که در آن اعلام کرده حاضر نیست در کنسرتی مشترک با یکی از خواننده‌های خانم خارج از ایران روی صحنه برود، توضیح داد: «کاش تصمیم بگیریم و بتوانیم درست قضاوت کنیم چون ممکن است از اصل ماجرا بی خبر باشیم و اشتباه قضاوت کنیم. در آن گفتگو من اشاره کردم که درخواست آن خانم محترم را برای کنسرت مشترک نپذیرفتم و دلیلش هم کاملا مشخص بود. من تحت قوانین کشورم فعالیت می‌کنم.»

این خواننده افزود:«هرگز به دنبال شهرت و موقعیت مالی نبوده و نیستم و همواره سعی کرده‌ام تحت قوانین کشور و احترام به مخاطب در هر شرایطی فعالیت کنم. حواشی بوجود آمده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی کوچکترین خللی در برنامه ریزی کاری من بوجود نخواهد آورد و به زودی با برنامه‌ریزی ویژه‌ای دور جدید اجراهای زنده و آثار جدیدم را در ایران از سر خواهم گرفت. »

گفتنی‌ست رحیم شهریاری کنسرت‌های خود را در دور جدید فعالیت‌هایش در تهران به تهیه کنندگی موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق‌شناس» روی صحنه خواهد برد و اطلاعات و جزئیات آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 00:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رحیم شهریاری» برای بیست هزار ایرانیِ آمریکا و کانادا خواند | موسیقی ما