برنامه یاد بعضی نفرات
 
در برج آزادی
نخستین کنسرت «کسری عزیزا» برگزار شد
موسیقی ما - نخستین کنسرت «کسری عزیزا» در برج آزادی برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، کسری عزیزا پس از انتشار قطعاتی چون: «بابا» و «شهر کوچک» و «میرم که برگردم» و آلبوم «مرد لاغر»، نخستین کنسرت خود را در برج آزادی روی صحنه برد.

این خواننده در نشست خبری پیش از کنسرت خود نیز درباره موسیقی های این روزهای بازار موسیقی معتقد بود: «در میان انواع موسیقی هایی که امروز ما می شنویم؛ موسیقی که ملودی ایرانی داشته باشد کم است و متاسفانه تئوری و استاندارد شنیداری در خیلی از قطعات وجود ندارد. در طی سالهای گذشته خوانندگانی که در سبک پاپ – راک فعالیت کرده اند با تولید آثاری با المان های تلفیقی با هنرمندان سایر سبک ها معروف شده اند و اگر کسی سبک کاری خود را به صورت کامل حفظ و تخصصی کار کرده مورد استقبال مردم قرار نگرفته است. من برای معرفی سبک موسیقی ام تلاش بسیاری کرده ام؛ 7 ویدئو ساختم و تعدادی تک آهنگ منتشر کردم چرا که ارزش بسیار زیادی برای طرفدارم قائل هستم. من طرفداری را می خواهم که موسیقی من را می شناسد و صرفا برای پر کردن سالن و کسب درآمد روی صحنه نمی روم. قطعا در سطح کشور طرفداران بسیاری برای موسیقی که من کار می کنم وجود دارد اما نیازمند این هستند که از کارهای ما مطلع شوند و این با همکاری اصحاب رسانه امکان پذیر خواهد است. »

وی همچنین افزود: مردم ایران در طول تاریخ نشان داده اند که شعور و فهم موسیقی درست را دارا هستند؛ اما متاسفانه از طرف جامعه موسیقی تغذیه نمی شوند. ما غنی ترین فرهنگ و هنر را در کشورمان داریم اما خواننده های ما سالن اجراهایشان را با روش های دیگری پر می کنند که با هیچ استاندارد آرتیستیکی مطابقت ندارد. دغدغه ما این است که تفکری بیاید که موسیقی خوب و قابل شنیدن را به مردم معرفی کند.

کسری عزیزا در کنسرتش 7 قطعه از تک آهنگ های قبلی و 4 قطعه جدید را انتخاب کرده بود و اجرا کرد.

تنظیم قطعات و رهبری ارکستر را هومن موسوی برعهده داشت و ۴ قطعه با همراهی کیا کلهر اجرا شد.

این هنرمند که پیش ازاین سابقه حضور در حوزه سینما را نیز در کارنامه کاری خود با نقش آفرینی در فیلم «تگرگ و آفتاب» رضا کریمی دارد، اعلام کرد به زودی موزیک ویدئوهایش را نیز در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار خواهد داد.

کسری عزیزا دانش آموخته موسیقی است و چهره و صدای او برای بسیاری از علاقه مندان به موسیقی آشناست.

عزیزا نخستین گام های حضور مقابل دوربین سینما را با رضا کریمی در«تگرگ و آفتاب» تجربه کرد؛ نقشی که چالش های فراوانی برای او داشت. از بازی در نقشی درون گرا که ظاهرا با خودش فاصله زیادی دارد، گرفته تا حضور در شمایل یک رزمنده در سال های دهه 60.

کسری عزیزا با این فیلم به سینما معرفی شده است و در اکران های مردمی نظرات مثبت بسیاری درباره حضورش در این فیلم گرفته است.

چند سکانس از کنسرت این هنرمند را از نگاه دوربین عرفان زاده سلطان در ادامه می بینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1396 - 10:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین کنسرت «کسری عزیزا» برگزار شد | موسیقی ما