برنامه یاد بعضی نفرات
 
کاوه آفاق برای شهیدان سردشت خواند
کنسرتی با ماسک های شیمیایی
موسیقی ما - خواننده آلبوم «با قرص ها می رقصد» جدیدترین کنسرت خود را در حالی در برج میلاد روی صحنه برد که در این برنامه قطعاتی از آلبوم جدید خود «شال» را نیز اجرا کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، جدیدترین کنسرت کاوه آفاق نهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده در حضور دوستدارانش به اجرای برنامه پرداخت. آفاق که هموارهدر تلاش است اجراهای زنده اش را با پرفورمنس و اکت های جالب روی صحنه ببرد، این بار نیز در طول برنامه با صحبت ها و جملات مختلف در تلاش بود که شور و حرارت حاضرین در سالن را چند برابر کند.

آفاق پیش از اجرای قطعه «شهر من کو» رو به حاضرین گفت: «من پس از زلزله کرمانشاه به آنجا رفته بودم. واقعا فضای غم انگیز و ناراحت کننده ای را آنجا دیدم.حتما می دانید که شهر سردشت اولین شهری است که در دنیا شیمیایی شده است. جالب اینجاست که در هیروشیما به عنوان اولین شهری که مورد حمله بمب اتم قرار گرفته خیابانی به نام سردشت وجود دارد و در سردشت خیابانی به نام هیروشیما هست. ما باید حساب افرادی که دلاورانه برای کشورمان جنگیدند و شهید شدند را با بقیه جدا کنیم. می‌خواهم این قطعه را به مردم سردشت تقدیم کنیم.»

هنگام اجرای این قطعه نوازندگان ارکستر آفاق با ماسک‌های شیمیایی ساز زدند و این صحنه ها به شدت مورد استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفت.

خالق آهنگ‌های شال و اتاق آبی و عطر تو در این کنسرت به تاخیر انتشار آلبوم جدیدش اشاره کرد و گفت: از آن‌جایی که آلبوم جدیدم دیر‌تر از زمانی که قول داده بودیم، منتشر می‌شود و برخی از مخاطبان این کنسرت برای شنیدن قطعات جدید در این‌جا حضور پیدا کردند چند اثر از آلبوم جدیدم را اجرا می‌کنم.

آفاق در این کنسرت دو قطعه از آلبوم جدیدش که البته هنوز منتشر نشده را اجرا کرد. یکی از از این قطعه‌ها «باشگاه بازنده‌ها» نام داشت که اثری درباره‌ی نوازندگان خیابانی است.

خواب بازی، باشگاه بازنده‌ها، حق، بدرود، اتاق آبی، ملودی، حس، شهر من کو، ضدگلوله، عطرتو، دل، پرانتز، فلوکستین، بیگانه، عبور، کلنجار، ماسک و شال قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

مسعود فروتن، محمد شیروانی، مجید برزگر،علی احمدزاده،محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، بهاره رهنما، نازنین بیاتی،بهرنگ توفیقی،علیرضا اولیایی،معصومه کریمی و رستاک حلاج از جمله مهمان‌های این اجرا بودند. در این کنسرت؛

آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک، کاوه آفاق را همراهی کردند.

کنسرت این خواننده به تهیه کنندگی موسسه«ایران کنسرت» و به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 16:24

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرتی با ماسک های شیمیایی | موسیقی ما