برنامه یاد بعضی نفرات
 
سوم اسفند به سرپرستی و آهنگسازی «حسین سلیمانی»
کنسرت «صوفی ابن‌الوقت باشد ای رفیق» برگزار می‌شود
موسیقی ما- کنسرت گروه «سایه‌سار» با عنوان «صوفی ابن‌الوقت باشد ای رفیق» به سرپرستی و آهنگسازی «حسین سلیمانی» و خوانندگی «مصطفی حسینی» پنج‌شنبه، سوم اسفندماه از ساعت ۲۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار خواهد شد.

 این برنامه که به صورت موسیقی تلفیقی و بر مبنای موسیقی دستگاهی ایران آهنگ‌سازی و تنظیم شده، در دو قسمت بر روی اشعاری از مولانا جلال‌الدین بلخی و شاه نعمت‌الله ولی اجرا خواهد شد؛ قطعات اجرائی در فضای بیات اصفهان، دشتی و دستگاه نوا هستند. 

در این اجرا نوازندگانی چون حسین سلیمانی، مصطفی رستمی، کامیار لطفی، آنارام زهرائی، کاوه وزیری، شایان کریمی و سینا آذرآباد با سازهای کمانچه، درامز، دف و دایره، تار، گیتاربیس، سینتی‌سایزر و ویولن‌سل به هنرنمائی خواهند پرداخت و مصطفی حسینی به عنوان خواننده در این اجرا حضور خواهد داشت.

 گروه موسیقی «سایه‌سار» تا کنون کنسرت‌هایی در فرهنگ‌سراهای ارسباران، نیاوران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری و تالار وحدت داشته و از این گروه تاکنون ۳ آلبوم به آهنگ‌سازی حسین سلیمانی به نام‌های «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری، «روزهای خوب» با صدای امیر رفعتی و ثمین قربانی و «چل‌چله» با صدای مصطفی حسینی و نوشین طافی منتشر شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 14:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «صوفی ابن‌الوقت باشد ای رفیق» برگزار می‌شود | موسیقی ما