برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیستمین کنسرت گروه «تندر» در سالن چارسو برگزار می‌شود
اردوان انزابی‌پور: آلبوم سوم به خوبی نگاه ما را نسبت به کلام فارسی در موسیقی راک نشان می‌دهد
موسیقی ما - گروه موسیقی «تندر» به سرپرستی و خوانندگی اردوان انزابی‌پور، روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه، با اجرای قطعاتی از آلبوم اول و دوم به زبان انگلیسی و همچنین رونمایی از چند قطعه آلبوم سوم که با کلام فارسی ساخته شده‌اند، در «پردیس چارسو» روی صحنه می‌رود.
 
این بیستمین کنسرتی است که گروه «تندر» از زمان تولدش یعنی هفت سال پیش تا امروز روی صحنه می‌برد و در آن منتخبی از سه آلبوم گروه (که البته هنوز منتشر نشده‌اند و طرفدارانش آنها را در کنسرت‌ها شنیده‌اند) را اجرا خواهد کرد تا به این ترتیب قطعات The Sunken Ship، Rockin’ Man، Enjoy The Press، Mr. Morgan از آلبوم اول، قطعات Neither You Nor، We Sold It!، Madiba، Ignoble One، Occupied Lands، Bootlicker و Once Again از آلبوم دوم و چند قطعه از آلبوم فارسی گروه اجرا شود که طبق گفته اردوان انزابی‌پور چهار قطعه از رپرتوار این کنسرت برای اولین‌بار به گوش مخاطب خواهد رسید.
 
این گروه در برخی از آثار انگلیسی خود، از داستان‌ها و اشعار بزرگان ادبیات فارسی الهام می‌گیرد اما آنها برای قطعات فارسی‌شان، ترجیح داده‌اند به جای این‌که مانند اکثر گروه‌های راک فارسی، سراغ اشعار بزرگان ادبیات کلاسیک بروند، خودشان کلام را بگویند و با ترکیب آن با موسیقی دهه هشتاد میلادی، اتفاق متفاوت‌تری را رقم بزنند. انزابی‌پور درباره قطعات فارسی گروه می‌گوید: «این قطعات فارسی، به خوبی مفهوم و دید اصلی ما را نسبت به اجرای قطعاتی در این سبک از موسیقی به زبان فارسی، نشان می‌دهد؛ مخصوصاً به لحاظ تفکر، دید و انتخاب موضوع آنها.»
 
اعضای گروه «تندر» را در این اجرا، اردوان انزابی‌پور (سرپرست، خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، محمد برزیده (نوازنده گیتار الکتریک و خواننده)، بیتا صادقی (نوازنده گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (نوازنده گیتارباس و همخوان) و آیدین انزابی‌پور (نوازنده درامز) تشکیل می‌دهند که آیدین الفت به عنوان مهندس صدا و پژهان امید به عنوان مسئول فنی گروه، آنها را همراهی می‌کنند.
 
«تندر» این روزها علاوه بر اجراهای صحنه‌ای خود، مشغول تکمیل آلبوم سوم گروه هم هست و تا الان هفت قطعه نهایی شده‌اند و با حداکثر اضافه شدن دو قطعه دیگر، آلبوم کامل می‌شود. آنها همچنین قصد دارند تک قطعه‌ای از آلبوم سوم گروه را هم منتشر کنند.
 
کنسرت گروه «تندر» روز پنجشنبه پنجم بهمن ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره یک پردیس چارسو (واقع در خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار چارسو ) اجرا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 17:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اردوان انزابی‌پور: آلبوم سوم به خوبی نگاه ما را نسبت به کلام فارسی در موسیقی راک نشان می‌دهد | موسیقی ما