برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ششمین روز از جشنواره‌ی موسیقی فجر چه می‌گذرد
محمد معتمدی، حسام‌الدین سراج و ابراهیم علوی به اجرای برنامه می‌پردازند
موسیقی ما- در ششمین روز از سی وسومین جشنواره‌ی موسیقی فجر، ارکستر ملی با خوانندگی «محمد معتمدی»، برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان، ابراهیم علوی، گروه پرنیا، بهنام بانی و... در 6 سالن برگزاری جشنواره روی صحنه می‌روند.

ارکستر ملی در ششمین روز جشنواره در تالار وحدت به اجرا می‌پردازد. فریدون شهبازیان رهبری ارکستر ملی را عهده دار است و محمد معتمدی به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند، این ارکستر پیش از این با خوانندگی «سالار عقیلی» روی صحنه رفته بود. «سور» در سانس دوم این روز روی صحنه حاضر می‌شود. در این کنسرت حسام الدین سراج و مجید مولانیا به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در این سال‌ها این دو هنرمند فعالیت‌های زیادی با یکدیگر انجام داده‌اند.

در سانس نخست تالار رودکی برگزیدگان جشنواره جوان روی صحنه می‌روند و به ارائه آثار موسیقیایی می‌پردازند و پس از آن برگزیدگان جشنواره جوان موسیقی شش اقلیم برای مخاطبان اجرا خواهد شد. در برج آزادی گروه موسیقی «جالبوت» از موسیقی جنوب ایران می‌نوازد. گروه جالبوت که فعالیت خود را از سال 1393 در بندرعباس آغاز کرده و اجراهای مختلفی داشته است، امسال تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر را خواهد داشت. ابراهیم علوی سئانس دوم در برج آزادی روی صحنه می‌رود و موسیقی از جنوب ارائه می‌کند.

در فرهنگ‌سرای نیاوران نیز در اولین سانس «بینتا ساسو» و بعد از آن «پرنیا» با خوانندگی «علی جهاندار» به اجرای برنامه خواهند پرداخت. علی جهاندار خواننده این گروه است و حسین پرنیا سرپرستی و آهنگسازی پرنیا را برعهده دارد.

اما «بهنام بانی» ، امسال برای نخستین بار حضور در جشنواره را در سالن همایش ایرانیان تجربه می‌کند و در دو سانس به اجرای برنامه می‌پردازد. 
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 10:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی، حسام‌الدین سراج و ابراهیم علوی به اجرای برنامه می‌پردازند | موسیقی ما