برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین تجربه آهنگساز «حریق خزان» در قامت خواننده
مهیار علیزاده «تکرار نامنظم بی تو» را با بازیگران سرشناس روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - مهیار علیزاده که این روزها ماحصل موسیقایی خود را برای اولین بار در سِمت خواننده تجربه می‌کند و بر همین اساس هفته گذشته تک قطعه «بی من» را با شعری از مولوی منتشر کرده، قرار است روز جمعه 29 دی در برج آزادی با اجرای پروژه «تکرار نامنظم بی تو» روی صحنه برود.
 
البته پیش از این یعنی در تاریخ نهم دی‌ماه پروژه «تکرار نامنظم بی‌تو» برای اولین‌بار در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شده بود که با استقبال خوب مخاطبان این آهنگساز مواجه شد. قطعات این کنسرت بر اساس اشعاری از حافظ و مولانا ساخته شده که دارا دارایی (گیتارباس)، سعید پیلتن (درامز)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، پیمان حاتمی (گیتار الکتریک)، عماد عطارزاده، محمد حقیقی (پیانو) و مهگل صفدری (هم‌خوان) او را به عنوان نوازنده همراهی و الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی هم دو قطعه از فروغ فرخزاد را دکلمه کردند.
 
مهیار علیزاده طی سال‌های اخیر با آهنگسازی برای خوانندگان سرشناس (علیرضا قربانی، مهران مدیری و...) در میان مخاطبان شناخته شده بود اما او در پروژه «تکرار نامنظم بی تو» علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، خود خواننده قطعات است. از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علیزاده قصد دارد موزیک‌ویدئوی قطعه «بی من» را هم تهیه و منتشر کند.
 
به همین دلیل برای تهیه گزارش و گفت‌وگو با مهیار علیزاده، الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی به محل تمرین آنها رفتیم و دقایقی درباره این پروژه با آنها به گفت‌وگو نشستیم که می‌توانید فایل تصویری آن را در پایان این متن مشاهده کنید.
 
مهیار علیزاده و گروهش روز جمعه 29 دی‌ماه، ساعت 18:30 یک‌بار دیگر این قطعات را به میزبانی جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی روی صحنه می‌برند که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این برنامه می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 04:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهیار علیزاده «تکرار نامنظم بی تو» را با بازیگران سرشناس روی صحنه می‌برد | موسیقی ما