برنامه یاد بعضی نفرات
 
تالار وحدت میزبان سی و سومین دوره این مراسم شد
جزئیات اختتامیه جشنواره موسیقی فجر
موسیقی ما - سی و سومین جشنواره موسیقی فجر امروز (جمعه ۲۹)  با ده اجرا در بخش‌های مختلف در پنج سالن به کار خود پایان می‌دهد تا به این ترتیب مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره به همراه معرفی برگزیدگان بخش پرحاشیه «جایزه باربد» روز ۳۰ دی ماه در تالار وحدت تهران برگزار شود.
 
این مراسم اختتامیه، فردا (شنبه 30 دی) ساعت ١٩ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، هنرمندان و همچنین اصحاب رسانه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
 
اما  امروز در دهمین و آخرین روز از این فستیوال، تالار وحدت در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان فرانچسکو کفیسو (جَز ساکسیفون) از ایتالیا و در ساعت ۲۱:۳۰ ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی خواهد بود که بلیت هر دو اجرا به پایان رسیده است.
 
برج آزادی ساعت ۱۸:۳۰ میزبان مهیار علیزاده و گروهش خواهد بود که برای دومین‌بار پروژه «تکرار نامنظم بی تو» را روی صحنه می‌برد و  گروه «کماکان» به خوانندگی مهدی ساکی نیز ساعت ۲۱:۳۰ به اجرای موسیقی جنوبی می‌پردازد.
 
سالن همایش ایرانیان در ساعت ۱۹ با گروه «بمرانی» همراه می‌شود که آخرین کنسرت آنها در سال 96 خواهد بود و امید نعمتی نیز ساعت ۲۲ برای اولین بار به صورت مستقل به اجرای قطعات آلبوم «حرمان» می‌پردازد.
 
لوکا چیارلا (سولو ارکسترا) از ایتالیا، ساعت ۱۸:۳۰ و گروه «همنوازان دلگشا» به سرپرستی سیامک جهانگیری و خوانندگی حسین علیشاپور. ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.
 
فرهنگسرای نیاوران در ساعت ۱۸:۳۰ شاهد دونوازی پریچهر خواجه و بهنام معصومی و در ساعت ۲۱:۳۰ رسیتال پیانو آکی سوگی یاما از ژاپن را خواهد داشت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 11:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات اختتامیه جشنواره موسیقی فجر | موسیقی ما