برنامه یاد بعضی نفرات
 
رکورددار کسب جایزه موسیقی فیلم فجر، با یک فیلم در این دوره حضور دارد
محمدرضا علیقلی ساخت موسیقی فیلم «امپراتور جهنم» را به پایان رساند
موسیقی ما - محمدرضا علیقلی با پانزده بار نامزدی بخش سیمرغ موسیقی جشنواره فیلم فجر که چهار بار موفق به دریافت آن شده، رکوردار کسب جایزه در این بخش از جشنواره فیلم فجر است. او امسال موسیقی فیلم «امپراطور جهنم» ساخته پرویز شیخ طادی را ساخته که ساخت آن هم اکنون به پایان رسیده است.
 
«امپراطور جهنم» امسال بالاخره پس از بحث‌های فراوان به جشنواره فجر رسید تا به این ترتیب، ساخت موسیقی آن، دومین همکاری شیخ‌طادی و علیقلی طی پنج سال اخیر محسوب شود. آنها در سال 1390 هم فیلم‌سینمایی «روزهای زندگی» با موضوع دفاع مقدس را با هم کار کرده بودند.
 
علیقلی درباره موسیقی این فیلم می‌گوید: «همان امضایی که اصولاً در تمام کارهای من بوده، در این فیلم نیز وجود دارد با این تفاوت که فضای اکشن و هیجانی فیلم باعث شده تا حد زیادی موسیقی هم به همان سمت و سو برود. از چهار ماه پیش ساخت موسیقی آن را آغاز کردم که هم اکنون به پایان رسیده است.»
 
آخرین سیمرغ بلورین محمدرضا علیقلی مربوط به سال 94 است که همزمان برای دو فیلم «دختر» و «امکان مینا» در جشنواره سی و چهارم دریافت کرد. او پیش از ان برای فیلم «نرگس» ساخته رخشان بنی اعتماددر سال 70 و «خداحافظ رفیق» در سال 82 و «خیلی دور خیلی نزدیک» در سال 83 این جایزه را کسب کرده بود. این هنرمند سال گذشته با انیمیشن «رهايی از بهشت» ساخته علی نوری اسكويی در جشنواره حضور داشت که به مدت يك سال و نيم مشغول ساخت موسيقی آن بوده اما نامش در میان نامزدها هم قرار نگرفت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 18:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمدرضا علیقلی ساخت موسیقی فیلم «امپراتور جهنم» را به پایان رساند | موسیقی ما