برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از گذشت دو سال از انتشارِ «تلاطم»
سهیل حسنوی و شایان ریاحی «بزم حریفان» را منتشر می‌کنند
موسیقی ما - «سهیل حُسنوی» پس از گذشت دو سال از انتشار آلبوم «تلاطم»،‌ دومین آلبوم مستقل خود را با نام «بزم حریفان» منتشر می‌کند. این مجموعه شامل هفت قطعه با عناوینِ حلقه‌ی سماع، بزم حریفان، برکه‌ی باغ، باده‌ی مست ، شبِ بادیه ، بارش شهابی و جمع پریشان است که قطعه‌ی آخر به صورت کوارتت سنتور تنظیم و اجرا شده است.

این آهنگساز و نوازنده‌ی سنتور در خصوص اثر جدیدش به موسیقی ما می‌گوید: «مجموعه‌ی پیش رو شامل قطعاتی با محوریت سنتور و همراهی سازهای کوبه ای ست؛ به نحوی که اگر ملودی های سنتور را دنبال کنید، موسیقی کاملا ایرانی و دستگاهی خواهید شنید؛ ضمن اینکه پایان هر قطعه، مقدمه‌ای برای شروع قطعه بعدی است و قطعات در عین هویت و تونالیته‌ی مستقل، زنجیروار به هم متصل شده‌اند؛ اما اگر خطوط سازهای کوبه ای را دنبال کنید، الگوهای ریتمیک متنوع با سازبندی های متفاوتی از نقاط مختلف جهان خواهید شنید که هر کدام از این سازها و ادوات با تقسیمات پلی ریتمیک به شکل یک ارکستر کوبه‌ای ، سنتور را همراهی می‌کنند. نوازندگیِ کلیه‌ی سازهای کوبه ای در این اثر بر عهده‌ی «شایان ریاحی» بوده است.

این اثر با مجوزِ موسسه فرهنگی هنری آوای سازِ خورشید منتشر و با همکاری شرکت پخش جوان در سراسر کشور توزیع خواهد شد. آیین انتشار (رونمایی) آلبوم بزم حریفان در روز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ماه ۹۶ ساعت ۱۵ در نَک استودیو با حضور عوامل اثر و به همراه اجرای زنده‌ی چند قطعه از آلبوم برگزار خواهد شد.  قطعه‌ی «بزم حریفان» از همین آلبوم را می توانید در تماشاخانه سایت موسیقی ما با اجازه‌ی صاحب اثر به صورت رایگان دانلود کرده و گوش کنید.
 
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 15:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهیل حسنوی و شایان ریاحی «بزم حریفان» را منتشر می‌کنند | موسیقی ما