برنامه یاد بعضی نفرات
 
27 بهمن و در برج آزادی
«زنگوله» در برج آزادی برای کودکان می نوازد
 موسیقی ما- کنسرت گروه موسیقی «زنگوله» به سرپرستی «سجاد تنها» و خوانندگی «محمدصادق لشگری» 27 بهمن در برج آزادی برگزار می شود. گروه موسیقی زنگوله با اجرای موسیقی مقامی و سنتی ایران در قالب تصنیف و ترانه های کودکانه سعی دارد این موسیقی و نیز رسوم و داستان های اصیل ایرانی را به کودکان و نوجوانان معرفی کند.
در کنسرت پیش رو قرار است یک گروه 34 نفره متشکل از ارکستر کوبه ای کودکان، نوازندگان بزرگسال و با همراهی گروه حرکات فرم، در دو بخش 12 قطعه چون «خانه ما»، «حاجی فیروز»، «بابا بزرگ»، «چهارشنبه سوری» و ... را در دستگاه های شور، نوا و چهارگاه به اجرا در بیاورند. اشعار این قطعات از میان آثار شاعران مطرح حوزه کودکان از جمله مصطفی رحماندوست، جعفر ابراهیمی، محمود کیانوش، شکوه قاسم نیا، سجاد تنها و زهرا زواری انتخاب شده اند.
گروه «زنگوله» که از سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و تا کنون در سالن های رودکی، ارسباران و نیاوران به اجرای برنامه پرداخته، هشتمین کنسرت خود را در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می کند.
این برنامه ساعت 18:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه بلیت این کنسرت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 11:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «زنگوله» در برج آزادی برای کودکان می نوازد | موسیقی ما