برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای گروه خانوادگی «جامه‌دران» اتفاق افتاد
نوای موسیقی اصیل ایرانی در نیویورک
موسیقی ما - کاوه و سیاوش حق‌طلب، دو برادر نوازنده ایرانی، این روزها با اجراهای زنده‌شان در نیویورک سر و صدا به پا کرده‌اند. این دو برادر که به همراه پدر و مادر نوازنده‌شان گروه خانوادگی «جامه‌دران» را از سال 2012 تأسیس کرده‌اند، به تازگی در rubin museum of art وasia society  به اجرای موسیقی زنده ایرانی پرداختند و نامشان هم حسابی آنجا سر زبان‌ها افتاده است.
 
این گروه هفته گذشته در یک اجرای 30 دقیقه‌ای در رادیو wkcr که یکی از رادیو‌های معتبر آمریکایی محسوب می‌شود، نوای موسیقی اصیل ایرانی را به گوش مخاطبان نیویورکی رساندند.
 
کاوه حق طلب درباره این اجراها می‌گوید: «مردم این‌جا تصورشان از موسیقی خاورمیانه به موسیقی عربی محدود می‌شود و ما یکی از اهدافمان این است که بتوانیم صدای موسیقی غنی ایرانی را به گوش مخاطبان غربی برسانیم»
 
حق طلب درباره گروه «جامه‌دران» می‌گوید: «این گروه از سال 2012 توسط من و برادرم سیاوش تأسیس شد ولی تا سال 2014 که پدر و مادرمان به ما ملحق شوند اسمی برایش انتخاب نشده بود.»
 
او همچنین اضافه می‌کند: «فعلاً برنامه‌ای برای آلبوم اختصاصی نداریم و می‌خواهیم در سالن‌های مختلفی به اجرای موسیقی پرداخته و موسیقی ایرانی را به مخاطبان غربی معرفی کنیم. اما به تازگی که استقبال مردم از کارهایمان را دیده‌ایم، به فکر ضبط آلبوم افتاده‌ایم و قرار است به زودی کارهایش را آغاز کنیم. البته فعلاً در حال ضبط یک‌سری از صفحات قدیمی بی‌کیفیت موسیقی ایران با سر و شکلی جدید هستیم.»
 
کاوه حق‌طلب (کمانچه)، سیاوش حق‌طلب (تار)، مهناز کلانی (سنتور)، بابک حق‌طلب (تنبک) و منصور حق‌طلب (سه‌تار) اعضای این گروه اینسترومنتال هستند که قرار است دو هفته دیگر در rubin museum of art روی صحنه بروند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 15:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای موسیقی اصیل ایرانی در نیویورک | موسیقی ما