برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه نوزدهم اسفندماه
گروه موسیقی بانوان «آرنا» در نیاوران روی صحنه می‌رود
 موسیقی ما- گروه موسیقی بانوان «آرنا» به سرپرستی «عذرا وزیری» شنبه – 19 اسفند ماه-  به اجرایی تلفیقی از سازهای سنتی و غیرسنتی، با تمركز بر روی موسیقی محله‌های ایران و چند قطعه‌ی آشنای غیر ایرانی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
«عذرا وزیری» علاوه بر سرپرستی گروه، به عنوان خواننده نیز در این گروه فعالیت دارد. «پوریا نظری نسب» نیز به عنوان تنظیم کننده و رهبر ارکستر فعالیت می‌کند. در این کنسرت نوازندگانی چون آیدا بختیاری: قانون، کیمیا کیانیان: کمانچه، هانیه گل محمدی: دف و سازهای ضربی، ستاره مستفیضی: عود، الهه میرنصیری: پیانو، بیتا صادقی: گیتارالکتریک، تهمینه سلیمی: ویولنسل حضور دارند.
در این اثر سالومه جهانی والا، نگارزاهدی، نهال فلاحتی (سوپرانو یک)، ماندانا حامدی، عسل رضایی، مهسا شقاقی  (سوپرانو دو)، فرناز ساحری، ساقی نیکویی ( آلتو) به عنوان هم‌خوان حضور خواهند داشت.
«عذرا وزیری» فارغ التحصیل رشته‌ی پزشكی از دانشگاه علوم پزشكی ایران است. او فراگیری موسیقی را با نواختن ساز سنتور آغاز کرده و پس از آن به نواختن ساز پیانو و آشنایی با موسیقی كلاسیك پرداخت. پس از فعالیت‌های متعدد به عنوان خواننده سوپرانو نظیر اجرای قطعاتی در هنرگشت تهران در مجموعه سعد آباد، دوره های حرفه ای آواز كلاسیك را نزد استاد هادی قضات گذرانده و در سایه حمایتها و كمكهای ایشان در جایگاه سولیست( تكخوان) سوپرانو كارخود را ادامه داد.
در اردیبهشت ماه سال ١٣٩٣ قطعاتی را بصورت تكخوانی و همخوانی به همراه اركستر سمفونیك سی ساز در برج میلاد تهران اجرا كرد. از آن پس با عضویت در انسامبل اپرای تهران به همكاری با استاد هادی قضات پرداخت ومهرماه ١٣٩٣ در اپرای هانسل و گرتل نوشته انگلبرت هومپردینك نقش جادوگررا درتالار رودكی اجرا كرد. اردیبهشت ،خرداد وتیرماه ١٣٩٤ به عنوان سولیست سوپرانودراجرای سمفونی نه بتهوون همراه بااركستر سمفونیك تهران، به رهبری استادعلی رهبری، در تالار وحدت به روی صحنه رفت.مهر ماه ١٣٩٤ بصورت تكخوانی و همخوانی قطعاتی از اپراهای ایتالیایی را همراه با كر بزرگ بل كانتو در تالار رودكی اجرا كرد. درسال ١٣٩٥ گروه موسیقی آرِنا را با همراهی نوازندگان و خوانندگان با سابقه تشكیل داد و به همراهی گروهش آذرماه ١٣٩٥ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 14:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه موسیقی بانوان «آرنا» در نیاوران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما