برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی اثر چهارشنبه 16 اسفند ماه برگزار می‌شود
سه‌تار نوازی ابوسعید مرضایی با نام «باد» منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی «باد» سومین اثر سه تارنوازی «ابوسعید مرضایی» به همراه نوازندگی سازهای كوبه‌ای «فربد یداللهی» منتشر شد.
 در معرفی این آلبوم نوشته شده است: «باد؛ داستان فصل‌های درون و برون است. در ظاهر حكایت رایحه‌ها، نسیم ها و بادهای چهار فصل زمستان، پاییز، تابستان و بهار است؛ اما گویی حرف‌های فصول زندگی خود ابوسعید مرضایی است. در عین حال شیوه سه تار نوازی و دونوازی های منحصر به فردی را در سپهر موسیقی ایرانی معرفی می‌كند كه ناشی از شناخت خوب این دو هنرمند از هم و از ساز ژشان است و  در این میان نوای تنبك و اودوی «فربد یداللهی» رنگ و بوی متفاوتی به «باد» زده است
پیش از این دو آلبوم «خاك» و «آب» از این هنرمندان منتشر شده است. رونمایی این آلبوم چهارشنبه ١٦ اسفند ماه در فرهنگسرای ارسباران است و علاقه‌مندان می توانند این اثر را به صورت دیجیتال از بیپ تونز یا فروشگاه های رسمی تهیه كنند.
«ابوسعید مرضایی» آهنگساز و نوازنده تار و سه تار، سال 1355 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل «کارشناسی مهندسی مواد» دانشگاه تهران است و فعالیت حرفه‌ای موسیقیایی خود را از سال 1376 آغاز کرد و در سال 1378 گروه موسیقی «سپیدار» را تشکیل داد. همچنین در سال 1387 شرکت نشر و تولید آثار صوتی «سپیدار موسیقی» را راه اندازی کرد. او تاکنون پنج کنسرت رسمی در تهران برگزار کرده است. ضبط و نشر اولین مجموعه آثار به نام «خنیاگران»، دومین مجموعه آثار به نام «بی صدف دردانه باش»، ضبط و تدوین «سیم آخر» اثر استاد جلال ذوالفنون در سال 1388 از دیگر فعالیت های هنری اوست.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 11:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سه‌تار نوازی ابوسعید مرضایی با نام «باد» منتشر شد | موسیقی ما