برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری حمیدرضا نوربخش، سیامک جهانگیری و اکبر کتابدار
«هزار صدا» به پدر معنوی گروه «رستاک» تقدیم شد
موسیقی ما - آخرین برنامه هزارصدای سال 1396 با داوری حمیدرضا نوربخش، سیامک جهانگیری و اکبر کتابدار برگزار و به مهندس منوچهر سپهری -پدر معنوی گروه رستاک- تقدیم شد. سپهری روز بیست و یک اسفند ماه درگذشت.
 
در این برنامه مقرر بود که چهار گروه برگزیده در برنامه‌های مقدماتی، در بخش نیمه‌نهایی با هم به رقابت بپردازند. با عدم حضور یکی از گروه‌ها، سه گروه «آروشا»، «رها» و «هویم» به اجرای برنامه پرداختند که در نهایت گروه‌های «رها» و «هویم» اول و دوم شدند و به فینال هزارصدای سنتی راه پیدا کردند.
 
علي دهقانی (تنبور و بم تار)، عرفان كوجه‌باغی (سه تار و تار)، محمد مهدی كريمی (كوبه‌ای)، معين آقايی (آواز)، فرزاد امينی (تنبک) و محمد صالح كريمی (آهنگساز سرپرست و نوارزنده سنتور) اعضای  گروه «رها» از شهرستان یزد بودند و امين سمواتی (آهنگساز و نوازنده عود)، سعيد ميرزا حسينی (نوازنده نی)، محمد حسين تاجيک (نوازنده تار)، محمدرضا مير احمدی (نوازنده دف) و جابر برزگر (خواننده) اعضای گروه «هویم» را تشکیل می‌دهند.
 
پیش از این و در برنامه دیگر نیمه نهایی که با داوری صدیق تعریف، اردشیرکامکار و جواد زهتاب برگزار شده بود، گروه‌های «صفیر» و «آوای میهن» به فینال راه پیدا کرده بودند.
 
بنابر اعلام آرش نصیری (مدیر و مجری این برنامه) دیدار نهایی برنامه «هزارصدا» برای انتخاب بهترین گروه موسیقی ایرانی در سال 1396، نیمه اول اردی‌بهشت ماه 97 بین این چهار گروه برگزیده برگزار خواهد شد.
 
«هزارصدا» اولین برنامه ساز و آواز و مسابقه موسیقی است که با پایان سال 96 و آغاز سال جدید، وارد ششمین سال برگزاری خود می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 - 14:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هزار صدا» به پدر معنوی گروه «رستاک» تقدیم شد | موسیقی ما