برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن چاوشی عزادار شد
موسیقی ما - محسن چاوشی شب گذشته با انتشار تصویر پدرش در صفحات شخصی‌اش نوشت: برای این گل قرمز نماز مرده بخوانید. او خبر درگذشت پدرش را اعلام کرد تا فضای مجازی به‌یک‌باره تحت تأثیر این خبر قرار بگیرد و سیل پیام‌های تسلیت به سمت این خواننده سرازیر شود.

سینا سرلک، محمد علیزاده، علی ضیاء، حمید عسکری، بهروز صفاریان، حسین صفا، رضا صادقی، شهاب اکبری، اهورا ایمان، احسان نی‌زن، محسن مسلمان، عادل روح‌نواز و... ازجمله هنرمندانی بودند که خیلی زود به ابراز همدردی با محسن چاوشی پرداختند و هرکدام به‌عناوین‌مختلف از این موضوع اظهار تأسف کردند.

محسن چاوشی پیش‌ازاین در تنها اظهارنظر رسمی پس از انتشار قطعه "دیوونه شاه مقصود" در آلبوم "امیر بی‌گزند" درباره پدرش گفته بود: پدرم با همه شرایطی که جنگ به ما تحمیل کرده بود و واقعاً شرایط بغرنج و سختی بود هیچ‌وقت نگذاشت دستمان جلوی کسی دراز شود و مردانه اوضاع خانواده را مدیریت کرد. پدرم مدتی مسئول شهرک بود. بنیادی بود به اسم بنیاد مهاجران جنگ تحمیلی که پدر مسئول آنجا شد. پدرم آدم باسوادی بود و است. وقتی پدرم بازنشسته شد با پیکانش کار می‌کرد. یکی از ترانه‌هایی که خوانده‌ام و حرف از یک پیکان دلتنگ می‌زند،‌‌ همان پیکانی است که پدرم با آن روزگارمان را در زمان جنگ و بعد از جنگ مدیریت می‌کرد و نان حلال به خانه می‌آورد. از این پدر‌ها آنقدر زیاد است در دنیا که من اگر بخواهم از پدر خودم حرف بزنم شاید جزو آخرین‌های آن باشد. درباره پدر خودم و زندگی آن روز‌هایم قبلاً مفصل حرف زده‌ام. پدر من انسان شریفی بود و هست و هر طور شده نگذاشت شأن و شخصیت ما زیر سؤال برود. هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد تا ما سربلند باشیم. می‌دانستم یک روز به سهم و اندازه خودم در قالب یک ترانه به او ادای دین می‌کنم. ترانه‌ای که حسین صفا به بهترین شکل ممکن آن را نوشت و نتیجه چیزی شد که شنیدید.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1396 - 01:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی عزادار شد | موسیقی ما