برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سومین اجرای «موسیقی تجربه»
هوشیار خیام از پروژه «آسمان» رونمایی کرد
موسیقی ما - هوشیار خیام و بابک کوهستانی که پیش از این در آنسامبل‌ها و ارکسترهای مختلفی با یگدیگر همکاری کرده‌اند، پروژه جدیدی را تحت عنوان «آسمان» در تالار رودکی روی صحنه بردند. این کنسرت در حمایت از حقوق کودکان برگزار و نوازندگان عواید حاصل از اجرای خود را نیز به این انجمن اختصاص دادند.

کنسرت آسمان پروژه مشترک هوشیار خیام و بابک کوهستانی است که در میانه کار آنار اطاعتی نوازنده ویولنسل نیز به آنها اضافه شد، این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات آهنگسازی شده برای پیانو، ویولا، ویولن و ویولنسل بود که با بداهه‌نوازی‌هایی روی صحنه همراه شد. اجرای پنج‌شنبه شب سه تن از بهترین نوازندگان موسیقی کلاسیک ایران با وحدت و انسجامی همراه بود که بخش اعظم آن مدیون آهنگسازی درخشان هوشیار است.

هوشیار خیام سال هاست که مسیری را در آهنگسازی کارهایش طی می کند که صدادهی آثارش را منحصر به فرد کرده است؛ این مسیر، موسیقی هوشیار خیام را در چهارچوب‌های موسیقی کلاسیک به مرزهای موسیقی ایرانی نزدیک کرده است. اجرای هوشیار خیام، بابک کوهستانی و آنار اطاعتی در پروژه آسمان بهار سال آینده در قالب یک آلبوم منتشر خواهد شد.

«موسیقی تجربه» حرکتی تازه در عرصه موسیقی ایران است که تلاش می‌کند برای اجرای زنده آثار ارزشمند، درخود توجه و غیرتجاری زمینه لازم را فراهم کند. این گروه در تمام ژانرهای موسیقی در پیِ تحقق این امر است تا به سهم خود برای ارتقای دانش موسیقایی در میان تماشاگران و ارتقای کیفیت هنریِ موسیقی گامی بردارد. بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دفتر موسیقی در این راه، «موسیقی تجربه» را حمایت می‌کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1396 - 16:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هوشیار خیام از پروژه «آسمان» رونمایی کرد | موسیقی ما