برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط «نگین زمردی»
آلبوم «حباب و سراب» منتشر شد
 موسیقی ما- آلبوم «حباب و سراب» اثر «نگین زمردی» توسط نشر موسیقی نوفه منتشر شد. این مجموعه شامل یازده قطعه بی کلام است که با هدف اجرای موسیقی تجربی بر پایه بداهه‌نوازی شکل گرفته است. در این آلبوم از قرار گرفتن دو فرهنگ متفاوت در کنار یکدیگر و برقراری تعامل بین آنها، دیالوگ‌های متفاوتی بین سازها برقرار شده که در میان آنها پیانو به عنوان سازی که قابلیت‌هایی از جنس موسیقی ایرانی و غیر ایرانی را دارد، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

 پیش از این از نگین زمردی کتاب نت «مسیر نگاهت» که مجموعه قطعاتی برای پیانو است منتشر شده است.

نگین زمردی نوازندگی پیانو را از کودکی نزد اساتید برجسته ایران آموخت . پس از اتمام تحصیلاتش در رشته مهندسی نساجی از دانشگاه امیرکبیر به دلیل عشقی که به موسیقی داشت به سراغ بحث‌های جدی‌تری در زمینه تئوری موسیقی و آهنگسازی رفت و نهایتا وارد دانشگاه هنر شد و کارشناسی ارشد خود را در سال 1388 با رتبه برتر اخذ کرد. او همچنین دوره های تخصصی تئوری و هارمونی را در کنسرواتوار تورنتو کانادا گذراند و با دیدگاه‌های تازه در این زمینه آشنا شد. مجموعه قطعات سمفونیک او به‌نام «فنا» در سال 1390 برنده بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شد. در سال 1392 کوارتت های زهی او در آلبوم «رویای گریز» منتشر و اجرا شد. آثار پیانویی او در سال 1393 در آلبوم و کتاب  «مسیر نگاهت» منتشر شد .در آلبوم «گوش پنج» و آلبوم «کاشفان فروتن فردا» که مجموعه آثار آهنگسازان معاصر ایران است، همچنین ترجمه مجموعه کتاب‌های آهنگسازی موسیقی اثر من توسط نشر ماهور در دست نشر و چاپ است.

او چند سالی است که در دانشگاه هنر ، مشغول تدریس مباحث موسیقی برای سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. همچنین پنج سال است که نشست های تخصصی موسیقی را به صورت ماهیانه برگزار می کند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 11:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «حباب و سراب» منتشر شد | موسیقی ما