برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده و آهنگساز همزمان با انتشار اثر جدیدش اعلام کرد
امید غفاریان: آلبوم «سيب آرزو» را آماده انتشار دارم
موسیقی ما - اميد  غفاريان که بيش از ده سال است به شكل حرفه‌اى در عرصه موسيقى فعاليت مى‌كند و ضمن آموزش به هنرجويان در زمينه آهنگسازى، تنظيم و خوانندگى هم مشغول است برای اولین‌بار درباره فعالیت‌های جدیدش جزئیاتی را در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. این موزیسین که به تازگی قطعه «فصل آخر» را منتشر کرده در این گفتگو به تشریح فعالیت‌های ادامه خود هم پرداخت که در ادامه می‌خوانید:
 
*موسیقی را از کجا شروع کردید؟
من از حدود دوازده سالگى آموزش موسيقى را با ساز پيانو شروع كردم و بعد از حدود سه سال آموزش گيتار فلامنكو و الكتريك را هم پیگیری کردم. همزمان به صورت بداهه آهنگسازى هم مى‌كردم كه از تجارب دوران نوجوانى من محسوب مى‌شود.
 
*اولین فعالیت رسمی شما چه زمانی بود؟
البته نمى‌توانم به آن نام فعاليت رسمى بدهم. در سن هجده سالگی با دو نفر از دوستان هنرمندم گروهی تشکیل دادیم که من به عنوان آهنگساز و خواننده در آن فعالیت داشتم.
 
*ادامه فعاليتتان به چه شكل بود؟
بعد از چند سال با جدا شدن از آن گروه، تصميم گرفتم فعاليت موسيقى را به شكل شخصى ادامه دهم كه نتيجه آن چند مورد آهنگسازى و تنظيم موسيقى فيلم كوتاه و فيلم دانشجويى بود. همان زمان كانديد دريافت جايزه بهترين موسيقى متن فيلم كوتاه براى فيلم  «با من حرف بزن» از جشنواره بين‌المللى فيلم كوتاه تهران شدم و در ادامه جهت ارتقای سواد موسیقی خودم در کنکور کارشناسی ارشد آهنگسازی شرکت کردم و موفق به کسب رتبه 36 رشته آهنگسازی دانشگاه تهران شدم اما به دلایلی از ادامه تحصیل منصرف و به خدمت سربازی رفتم.
 
*در حوزه موسيقى اكنون علاوه بر کار روی آثار خود و برنامه‌ریزی کارها چه فعاليت‌هاي دیگری داريد؟
مدت سه سال است که با دوست عزيزم، هنرمند دوست داشتنى «على زندوكيلى» به عنوان نوازنده پيانو و گيتار در گروه زند همكارى دارم. مشغول تدريس موسيقى به هنرجويان و علاقه‌مندان موسیقی هم هستم.
 
*«فصل آخر» تازه‌ترين اثری است که منتشر کرده‌اید. کمی هم درباره این اثر برای ما بگویید.
«فصل آخر» در فضاى متفاوت‌ترى آهنگسازى و تنظيم شده و سبك آن تلفيقى از آهنگسازى الكترونيك در كنار سبك پاپ و راك است. اگر چه ممكن است برخى از دوستان كار را در اين سبك نبينند و نگاه ديگرى داشته باشند اما به هر جهت من شخصاً مشتاق شنيدن انتقادات و پيشنهادات همه دوستان هستم. تمام بخش‌هاى كار از جمله ميكس و مستر، ترانه، آهنگسازى و تنظيم با خودم بوده است. البته در ارتباط با ترانه از چند نفر از دوستان ترانه‌سرا مشاوره گرفتم و جا دارد از سر کار خانم ندا حاتمی بابت راهنمایی و مشاورشون در این ترانه تشکر کنم.
 
*مدیریت برنامه‌هایتان با چه کسی است؟
بله. مهندس سید میکائیل محمدی با من به عنوان مدیر برنامه‌ همکاری دارند و ایشان از  تهیه‌کنندگان جوان و مطرح هستند که در شهرستان‌های مختلف تا کنون برای خوانندگان مطرح سبک‌های مختلف اجراهایی را برگزار کرده‌اند. ایشان سابقه و تجربه خوبی دارند مدیریت برنامه‌ریزی تمامی کنسرت‌های تهران و شهرستان‌های من را بر عهده دارند.
 
*تصميمى براى اجراى كنسرت داريد؟
سه قطعه ديگر نيز دارم كه طبق برنامه به صورت تك‌قطعه منتشر خواهد شد و آلبوم «سيب آرزو» با آهنگسازى و تنظيم خودم هم آماده انتشار است که به زودی درباره جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌کنم. پس از آن برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کنسرت را انجام خواهیم داد.
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 23:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید غفاریان: آلبوم «سيب آرزو» را آماده انتشار دارم | موسیقی ما