برنامه یاد بعضی نفرات
 
1 و 2 تیرماه در سالن وزارت کشور
کنسرت «ریچارد کلایدرمن» با اجرای «ای ایران» برگزار می‌شود
موسیقی ما - هنرمند سرشناس و نامی فرانسوی پس از کسب لقب «موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا» در کتاب گینس، برای نخستین بار در ایران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش «موسیقی ما»، ریچارد کلایدرمن پیانیست و موزیسین سرشناس جهان با همراهی ارکستر حرفه‌ای در تاریخ 1 و 2 تیرماه در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت تا برای نخستین بار پذیرای دوستدران موسیقی ایرانی در اجراهایش باشد. کلایدرمن در اولین اجرای رسمی خود در ایران غافلگیری ویژه‌ای را نیز برای مخاطبان ایرانی خود دارد و قطعه «ای ایران» را قرار است با پیانو برای دوستداران ایرانی‌اش بنوازد.

کارنامه کاری این هنرمند جهانی بسیار غنی و پربار است و بارها و بارها مورد تقدیر بسیاری از بزرگان حوزه موسیقی قرار گرفته است.

مخاطب ایرانی بیشتر با آثاری چون: كاج نقره‌اي، ماه آتش، قلب طلايي، نامه‌اي به مادرم، خاطرات و كريسمس از این هنرمند خاطره دارند و این فرصت برای آنها بوجود آمده که بتوانند از نزدیک شاهد هنرنمایی وی باشند.

«کلایدرمن» تا کنون بیش از ۱۲۰۰ ملودی ضبط کرده‌است و با فروش بیش از ۸۰ میلیون نسخه دارای ۲۷۰ صفحهٔ طلایی و ۷۰ صفحهٔ پلاتینیوم است.

وی سبک رمانتیک نوینی را با تلفیق موسیقی کلاسیک و پاپ ساخته و استاندارد جدید از اجرای پیانو را که برای اغلب علاقه‌مندان پیانو و حتی مبتدیان قابل اجراست پدیدآورده است.

بسیاری از جوانان علاقه‌مندی شان به پیانو و موسیقی کلاسیک را مدیون آشنایی با موسیقی وی می‌دانند. در حقیقت موسیقی «کلایدرمن» همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی کلاسیک پیوند زده، گرایش و درک موسیقی کلاسیک به ویژه موسیقی سازی را برای مردم دنیا آسان‌تر نموده‌است.

در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان «موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا» نام برده شده‌است.

به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر» و تهیه کنندگی «مجید عبدی» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز از روز سه شنبه 18 اردیبهشت ساعت 14 در سایت «ایران کنسرت» آغاز خواهد شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 00:24

دیدگاه‌ها

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 10:19

بینظیره

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 10:19

درسته که خبر خوبیه ولی وقتی فکر میکنه شخصی مثل حبیب موفق نشد توی کشور خودش حتی توی یک شهر کوچیک هم اجرا داشته باشه واقعا نارحت کننده اس

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 11:14

تاریخ اجرای ریچارد کیه؟

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

این دیگه شاهکارههههه !! ????

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

هنوز خیلی از هنرمندامون موفق ب اجرای کنسرت نشدن و غریبه ها خیلی راحت میتونن اجرا داشته باشن...??
فقط سکوت ?

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

واي يكي از آرزوهاي زندگيم اين بود كنسرت ريچارد كليدرمن برم❤️❤️

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

این بار دوم هست که این خبر منتشر شده . امیدوارم مثل چند سال پیش نباشه ?

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

oh oh???❤️

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:29

خوشا به حال آقایان ریچارد و جیپسی کینگ و کیتارو که صلاحیت شان برای اجرا در کشور همسایه ی دورشان ایران بیش از شجریان و حبیب و کورش یغمایی و...است که نه اهالی کشور همسایه بلکه اهالی همین سرزمین و همین آب و خاکند?

دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 16:40

من که سه تا خلیج فارس خوندم ایرانم آذربایجان خوندم البرز من گردشگر البرز خوندم و تو همه موزیکها با افتخار اسم همیشه سربلند ایران رو نوشتم خوندم...300 موزیک کنسرت 21 و 22 ديماه من با با اینکه بلیط تمام چهار سانس فروش رفته بود کنسول کردند حالا با افتخار میگوید ریچارد کلایدر من ای ایران ميخواد بخونه؟ دست از سر موسیقی بردارید مرگ بر مافياي موسیقی ایران و حامیان دولتی آن.امیر رها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «ریچارد کلایدرمن» با اجرای «ای ایران» برگزار می‌شود | موسیقی ما