برنامه یاد بعضی نفرات
 
کلاس‌های سبک شناسی موسیقی از 22 اردیبهشت برگزار می‌شود
از باروک تا پاپ و راک امروزی با رامین بهنا
موسیقی ما - دوره جدید کلاس‌های «سبک‌شناسی» رامین بهنا از روز شنبه 22 اردیبهشت در گالری ایگرگ برگزار می‌شود. او که پیش از این هم اقدام به برگزاری چندین دوره از این کلاس‌ها کرده بود، سعی دارد دوره‌های مختلف موسیقی جهان را با نگاهی ساده و روان، با حضور علاقه‌مندان به سبک‌شناسی موسیقی مورد بحث و گفتگو قرار دهد که اين كلاس براى همه قابل استفاده است و پیش‌نیاز نمی‌خواهد.
 
رامین بهنا هنرمند صاحب سبک و پیشکسوت موسیقی در این کلاس‌ها که هر دوره با استقبال روبه رو شده است، به شناخت دوره‌های موسیقی از باروک تا معاصر به صورت شنیداری، جمله‌بندی در موسیقی، موتیو، بافت موسیقی، دسته‌بندی سازها، سبک‌ها و دوره‌ها، موسیقی امروز  و موسیقی ملل می‌پردازد.
 
«رامین بهنا» درباره این کلاس‌ها به «موسیقی ما» می‌گوید:‌ «نگاه کلی در این کلاس‌ها بررسی و سبک‌شناسی موسیقی دنیا از باروک تا امروز است. شناخت شنیداری موسیقی و این کلاس‌ها قطعاً برای همه قابل فهم است و اصلاً هیچ نیازی به پیش زمینه خاصی برای حضور در این کلاس‌ها نیست. یعنی حاضرین در این برنامه‌ها، چه موزیسین باشند و چه نباشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند و به داشته‌های موسیقایی‌شان بیفزایند. خبرنگاران و فعالان حوزه موسیقی قطعاً بهترین و بیشترین بهره را می‌توانند از این کلاس ها بگیرند. هیچ تئوری‌ای وجود ندارد و تمام بحث‌ها به صورت تکنیکال است و روی موسیقی‌ها و مثال‌های مختلف از دوره‌های باروک تا پاپ و راک و موسیقی‌های امروزی بحث و گفت‌وگو خواهد شد.»
 
برای ثبت نام در دوره‌های مختلف کلاس‌های «سبک‌شناسی» رامین بهنا از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۱۷۱۳۳ می‌توانید اقدام کنید. با توجه به تعداد محدود ظرفیت برای هر دوره، اولویت با کسانی است که زود‌تر اقدام به ثبت نام کرده‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 13:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از باروک تا پاپ و راک امروزی با رامین بهنا | موسیقی ما