برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهاب صادقی با ارکستر زهی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - شهاب صادقی خواننده و نوازنده گیتار الکتریک درباره کنسرت جدید خود گفت: برنامه جدید با اجراهای قبلی تفاوت زیادی دارد. یک گروه ارکستر زهی به رهبری محمدمهدی شاهین به همراه گروه خواننده متشکل از خوانندگان خانم و آقا روی صحنه خواهند رفت. درنتیجه رپرتوار نیز بر اساس موسیقی ما شکل خواهد گرفت.

او گفت: پیش‌ازاین قطعاتی با کلام برای نخستین آلبوم رسمی خود آماده کرده بودم اما چون نتوانستم آن‌طور که خودم دوست دارم آن‌ها را بخوانم، ترجیح دادم اجراهایم را به‌صورت اینسترومنتال برگزار کنم. اخیرا به دلیل دوری از اجرا صحنه‌ای فرصت کافی برای تقویت وجه خوانندگی خود داشتم. روی این بخش تمرین‌های فشرده‌ای انجام دادم و حالا می‌خواهم اولین کنسرت باکلام خود را روی صحنه ببرم.

وی افزود: امیدوارم هنرمندان با خلاقیت خود آثار بی‌نظیری را خلق کنند و روزبه‌روز شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر هنر موسیقی در تمامی سبک‌ها باشیم. امروز در کشور شاهد هستیم برخی از هنرمندان عرصه موسیقی آثار آهنگسازان خارجی را باکمی تغییر کپی کرده و به نام خودشان منتشر می‌کنند. این امر به یک مسئله عادی تبدیل شده است، اما این کپی کردن‌ها به‌مرور زمان جای خلاقیت و نبوغ هنری را می‌گیرد و باعث ضعف هنر موسیقی کشور خواهد شد.

کنسرت شهاب صادقی روز 4 شنبه 26 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 16:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهاب صادقی با ارکستر زهی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما