برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشست کولی‌های اسپانیایی در تهران / خوزه ریس: افتخار بزرگ برای خانواده جیپسی حضور مجدد در ایران است
موسیقی ما - نشست خبری گروه جیپسی فمیلی عصر دیروز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه در هتل تاج‌محل برگزار شد.

این گروه طی 3 شب و هر شب دو سئانس در سالن وزارت کشور روی صحنه رفته و سپس در شهر کیش و بندرعباس نیز اجراهایی داشت.

این نشست با حضور شاهرخ بحرالعلومی تهیه‌کننده و مدیر بشرا فیلم، رضا خانزاده تهیه‌کننده و مدیرعامل شرکت اکسیر نوین، تونی ونجلیس تهیه‌کننده گروه و اعضای گروه جیپسی فمیلی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، شاهرخ بحرالعلومی گفت: برای سومین بار گروه کولی‌های اسپانیا را در تهران برگزار کردیم و این در حالی است که طی سال‌های اخیر تمایل به حضور گروه‌های خارجی پیش از پیش به چشم می‌آید و مردم نیز علاقه‌مند به حضور این گروه‌ها هستند. این گروه به خاطر تنوع و طبق همخوانی بامسلک و مرام ایرانیان انطباق زیادی بافرهنگ ما داشته و باعث شد تا چندین بار برای حضور در ایران از آن‌ها دعوت شود.

رضا خانزاده هم گفت: این گروه به غیر از تهران در چند شهر دیگر روی صحنه رفته و استقبال خوبی نیز مواجه شدند، اما به خاطر برخورد برنامه با ماه مبارک رمضان یک توقف کوتاه در برنامه‌ها به وجود آمده و اگر شرایط طبق معمول پیش برود پیش از ماه محرم مجدداً میزبان این گروه خواهیم بود.

وی افزود: این سومین حضور این گروه در ایران است و معمولاً گروه‌های خارجی که چندین بار به کشور می‌آیند از بابت صدور ویزا و مسائلی از این قبلی با مشکلات کمتری مواجه هستند، البته دوستان در دفتر موسیقی نیز همکاری خوبی تا این لحظه با ما داشته‌اند.

او درباره حضور خواننده پاپ ترکیه الیاس نیز گفت: ما با این خواننده قرارداد سه‌ساله تنظیم کردیم و به‌محض تأیید شدن از سوی ایران و دفتر موسیقی کنسرت او را برگزار خواهیم کرد، البته همه‌چیز به قوانین کشور بستگی داشته و ما تابع آن هستیم اما تممی حق‌وحقوق این خواننده برای حضور در تهران بر عهده بنده و شرکت اکسیر نوین است.

این تهیه‌کننده کنسرت درباره افزایش ناگهانی قیمت و دستمزد این هنرمندان هم گفت: خب تغییر شرایط به وجود آمده خیلی سخت بود اما خوشبختانه این دوستان همکاری خیلی خوبی با ما برقرار کردند و ما مشکلی بابت افزایش دستمزد و... نداشتیم.

خوزه ریس سرپرست گروه در ادامه گفت: افتخار بزرگ برای خانواده جیپسی حضور مجدد در ایران است، ما قلبمان روی صحنه می‌رویم و با قلب آن‌ها روبه‌رو می‌شویم به همین خاطر ارتباط نزدیکی با مردم شما برقرار کردیم. در آثار روحی وجود دارد که نبود زبان مشترک به چشم نیامده و مصادیق مثل آزادی، عشق و مبارزه را از راه کلام به مخاطب منتقل می‌کنیم.

وی افزود: ملت ایران حکم فامیل ما را دارند و آن‌ها را بخشی از خانواده خود می‌دانیم. عادت گروه ما این است که در هرجایی نمی‌خوانیم و جایی که به آن تعلیق داریم را انتخاب می‌کنیم و می‌خوانیم که ایران نیز یکی از آن‌هاست.

او ادامه داد: ما موسیقی ایرانی را می‌شناسیم و آن را دوست داریم و در فکر این هستیم برای حضور بعدی‌مان حتماً یک تولید مشترک با یکی از هنرمندان ایرانی داشته باشیم. همان‌طور که می‌دانید ما در خیلی کشور و سالن‌های مختلف روی سن رفتیم و به نظرم سالن‌های ایران از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

ریس همچنین گفت: ما در شهرهای دیگر ایران هم اجرا داشته‌ایم و واقعاً از استقبال مخاطبان برنامه لذت بردیم چراکه آن‌ها انرژی زیادی به ما منتقل کردند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 01:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست کولی‌های اسپانیایی در تهران / خوزه ریس: افتخار بزرگ برای خانواده جیپسی حضور مجدد در ایران است | موسیقی ما