برنامه یاد بعضی نفرات
 
از هوروش بند و حجت اشرف‌زاده تا روزبه بمانی و... / قرعه تیتراژهای ماه رمضان به نام چه کسی رقم می‌خورد؟
موسیقی ما - سریال‌ها و برنامه‌های ماه مبارک رمضان یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش در طی سال را به خود اختصاص می‌دهند. برای همین تولیدکنندگان این برنامه‌ها نیز حساسیت بیشتری در خصوص کیفیت کار خود به خرج می‌دهند و به نظر می‌رسد متصدیان صداوسیما به این موضوع واقف‌اند که مردم ما موسیقی با کلام را به موسیقی بی‌‌کلام ترجیح می‌دهند و به همین دلیل است که حتی برای ویژه‌برنامه‌های مناسبتی قبل از افطار هم موسیقی با کلام در نظر گرفته‌شده است.

شبکه یک سیما / سر دلبران / روزبه بمانی

سریال "سر دلبران" به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی یکی از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از اوایل سال گذشته، به‌طورجدی وارد فاز تصویربرداری شد و به‌طور کامل در شهر یزد جلوی دوربین رفت و تصویربرداری آن در این شهر به پایان رسید.

در "سر دلبران" که داستان آن توسط حسین حسنی به رشته تحریر درآمده، برزو ارجمند در قامت یک روحانی نقش اول را ایفا می‌کند و محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین السادات ستوده، جعفر دهقان، کامران تفتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، بهاره افشار رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی، حسام حسنی و… دیگر بازیگران این سریال هستند.

روزبه بمانی ماه رمضان امسال پرکارترین هنرمند عرصه موسیقی در قاب تلویزیون است. این ترانه‌سرا و خواننده پرطرفدار با 4 ترانه و یک تیتراژ با صدای خودش به مدت 30 شب مهمان منازل مخاطبان خواهد بود.

او تیتراژ سریال "سر دلبران" را اجرا کرده که از 27 اردیبهشت هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود. بمانی برای ترانه این سریال با توجه مضمون متفاوت فیلم‌نامه، سراغ سوژه متفاوتی رفته و آهنگسازی آن اثری از احسان نی‌زن و تنظیم هم توسط مهرداد احمدزاده انجام‌شده است.

او طی سال‌های گذشته هم سابقه فعالیت در این مناسبت را داشته است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوشتن ترانه تیتراژهای برنامه ماه‌عسل طی سال‌های اخیر اشاره کرد.

این مجموعه هر شب از ساعت 22 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

شبکه دوم سیما / بچه مهندس / علیرضا قربانی یا...؟

سریال "بچه مهندس" در ۶۰ قسمت و در سه فاز به نویسندگی سجاد ابوالحسنی، تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری برای شبکه پنج سیما در حال ساخت است.

قصه این سریال به قلم سجاد ابوالحسنی، در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و .... همچنین لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکورسازی شده است.

بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند، مریم خدارحمی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث، سیاوش چراغی پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، مهرناز بیات، بهرام سروری نژاد، ساعد هدایتی، فرخنده فرمانی زاده، فرج الله گل سفیدی، شیدا یوسفی، سمانه حبیب پور، علی برقی، یوناتدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

البته برخلاف شتاب‌زدگی که در انتخاب و جابجایی این سریال با سریال "پدر" که پیش از این قرار بود از شبکه دوم سیما پخش شود تیتراژخوان آن همچنان در سکوت خبری بسر می‌برد و هنوز نامی از خواننده آن به میان نیامده است. گرچه عوامل سریال اصرار دارند نام خواننده مسکوت باقی بماند به‌احتمال‌قوی علیرضا قربانی که پیش از این قرار بود تیتراژخوان سریال "پدر" باشد نیز در این سریال همکاری خواهد کرد. البته نام یک خواننده سرشناس پاپ دیگر که در کارنامه کاری او تیتراژهای زیادی وجود نیز در میان است که اطلاعات و جزئیات بیشتر آن روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

این سریال هر شب ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می‌گردد.

شبکه سوم سیما / رهایم نکن / محمد اصفهانی

سریال "رهایم نکن" بانام قبلی "دستت را به من بده" یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است که ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان "رهایم نکن" آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگ‌تر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به‌واسطه بازخوانی گذشته خدشه‌دار می‌شود؛ خانواده‌هایی که هرکدام با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

محمد اصفهانی خواننده تیتراژ سریال شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان است. این سریال به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور تهیه شده و اصفهانی در این پروژه با علیرضا کهن‌دیری در بخش موسیقی و روزبه بمانی در بخش ترانه همکاری داشته است.

 مجموعه "رهایم نکن" در طول ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:40 دقیقه روی آنتن می‌رود.

شبکه سوم سیما / ماه‌عسل / شهاب مظفری یا بهنام بانی

امسال نیز شبکه سوم سیما با برنامه "ماه‌عسل" با اجرای احسان علیخانی با سوژه‌های متنوع و متفاوت پخش خواهد شد.

ماه‌عسل یک برنامه زنده تلویزیونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هرسال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

امسال هم هر دو تیتراژ شروع و پایان برنامه "ماه‌عسل" با اجرای احسان علیخانی توسط روزبه بمانی سروده شده است. دو تیتراژی که قرار است توسط خوانندگان پرطرفدار و مطرح این روزهای موسیقی پاپ اجرا شود. بمانی بلافاصله پس از لحظات افطار هم با یک اثر دیگر در تلویزیون حضور خواهد داشت. او ترانه تیتراژ سریال "رهایم نکن" به کارگردانی "محمدمهدی عسگرپور" را نوشته که این اثر با صدای دکتر محمد اصفهانی اجرا می‌شود.

شنیده‌ شده است شهاب مظفری و بهنام بانی اصلی‌ترین گزینه‌های برنامه "ماه‌عسل" هستند که گفتگوها و رایزنی‌ها با این هنرمندان آغازشده و تا مراحلی هم پیش رفته است.

این برنامه مستند و پرطرفدار هر شب از ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

شبکه پنجم سیما / جشن رمضان / هوروش بند و حجت اشرف زاده

برنامه "جشن رمضان" امسال نیز ساعت 21:30 به‌صورت زنده از شبکه پنج سیما به خانه مخاطبان می‌رود. جشن رمضان از بوستان گفت‌وگو هر شب پخش خواهد شد.

قرار است تیتراژ شروع را گروه هوروش‌بند و تیتراژ پایان را حجت اشرف زاده بخوانند.

"جشن رمضان" در یک محیط نمایشگاهی و در سالن سرپوشیده بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 02:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از هوروش بند و حجت اشرف‌زاده تا روزبه بمانی و... / قرعه تیتراژهای ماه رمضان به نام چه کسی رقم می‌خورد؟ | موسیقی ما