برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری «محمد شعبانی» و «آرمین مرشد»
آلبوم «بازگشت به روياپردازى» در ایران و آمریکا منتشر می‌‌شود
موسیقی ما - آلبوم «بازگشت به رویاپردازی» (Back to Dreaming) اثر مشترک «محمد شعبانی» نوازنده پرکاشن و تنظیم‌کننده و «آرمین مرشد» آهنگساز و تنظیم‌کننده و نوارنده گیتار منتشر می‌شود.

این آلبوم در راستای فرهنگ‌سازی شنیداری و جریان‌سازی درستِ موسیقی سبک «جز/ فیوژن»، بعد از ٢ سال تولید مداوم، در ایران و به صورت دیجیتال توسط شرکت «شید ریکوردز» در آمریکا در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی همچون Itunes، Apple Music، Spotify، Shazam، iHeartRadio، SoundCloud، Deezer، YouTube و... منتشر می‌شود.

9 قطعه‌ی این آلبوم که در ژانر «جز-فیوژن» و تلفیقی از موسیقی شرقی و غربی تولید شده به صورت تماماً اینسترومنتال هستند و در ٢ قطعه، «تیاگو موراعس» (Tiago Moraes) خواننده مهمان از برزیل و «باربد بکان» از ایران، با شعر «آرمین مرشد» به خوانندگی پرداخته‌اند.

جنس و رنگ صوتی آلبوم «بازگشت به رویاپردازی» با استفاده از دو ساز گیتار و پرکاشن به آهنگسازی و تنظیم «آرمین مرشد» و تنظیم پرکاشن «محمد شعبانی» و به تهیه‌کنندگی هر دوی این هنرمندان، تولید شده و هنرمندان دیگری به‌عنوان نوازنده مهمان در بخش «اکومپانیمان» یا «سولو» همکاری داشته‌اند که جمعی از بهترین نوازندگان ایران هستند و یک نوازنده مهمان از برزیل نیز در آن همکاری داشته است.

به گفته تولیدکنندگان این اثر، نکته قابل توجه در این آلبوم سطح کیفی آن است که در چند دهه اخیر در ایران، آلبومی به شکل بین‌المللی در ژانر «فیوژن-جز» با نگرشی به موسیقی اسپانیش و ایرانی و موسیقی جز استاندارد و جز لاتین، منتشر نشده و این آلبوم در این راه، پیشرو است.  

قطعه نخست آلبوم «بازگشت به رویاپردازی» تحت عنوان «پروانه» (Butterfly) روز سه‌شنبه 22 می 2018 (اول خرداد 1397) در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی در آمریکا پخش شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 14:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بازگشت به روياپردازى» در ایران و آمریکا منتشر می‌‌شود | موسیقی ما