برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور اهالی هنر و ورزش
ضیافت افطاری خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد
موسیقی‌ما – ضیافت افطاری خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه شامگاه دوم خرداد با حضور اهالی هنر و ورزش در مجموعه رویال پالاس واقع در شرق تهران برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در ابتدای این مراسم علی‌اکبر صفی‌پور (مدیرعامل بنیاد رودکی) در سخنانی کوتاه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در برنامه گفت: «سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه از ماه‌ها قبل از سوی بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی شده است و مراحل آماده سازی آن نیز به خوبی پیش رفت و در روزهای گذشته نیز در تالار وحدت به صورت رسمی رونمایی شد. این اثر با حفظ تمام جوانب لازم فرهنگی تهیه و تولید شده است و استقبال خوبی از آن نیز در رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گرفته است.»

در ادامه سالار عقیلی نیز با اشاره به واکنش‌های مختلف به سرود رسمی تیم ملی فوتیال ایران در جام جهانی روسیه گفت: «از همان روز نخست تولید این اثر سعی کردیم از اِلمان‌های فرهنگی، هنری و ادبیات غنی کشورمان ایران در آن استفاده شود و ادبیاتی که آقای احسان افشاری در این اثر به کار برده‌اند بسیار قابل توجه و زیباست.»

سالار عقیلی افزود: «خیلی‌ها انتظار داشتند که ما برای این ترانه از اشعار سخیف استفاده کنیم ولی شعر ما بیانگر ادبیات و فرهنگ کشور ماست. در سر در سازمان ملل اگر شما نگاه کنید شعر سعدی نوشته شده است: «بنی آدم اعضای یک پیکرند/ که درآفرینش زِ یک گوهرند». ما سعی کردیم از کلیه این اِلمان‌ها که فرهنگ کشور و موسیقی فاخر ایرانی را در خود دارد استفاده کنیم.» خواننده ترانه «یازده ستاره»

خاطر نشان کرد: « همیشه در همه جای دنیا فوتبالیست‌های ایرانی باغیرت ترین فوتبالیست‌های دنیا بوده اند و به با غیرت بودن معروف‌اند. وقتی همین آقای حمید استیلی که الان در رو به روی من نشسته اند، آن گل زیبا را به آمریکا زدند، من رو به روی تلویزیون نشسته بودم و گریه کردم. با تملم وجود اشک می‌ریختم و بارها هم این موضوع را به خود ایشان گفته‌ام. آن شب وقتی مردم ایران به خیابان‌ها ریختند و همه خوشحال بودند، مشخص شد که ایرانی‌ها همیشه و در همه حال با فرهنگ و غیرت ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی ظاهر می‌شوند و امیدواریم در جام جهانی روسیه هم این لحظات برای همه تکرار شوند. ما دعا می‌کنیم که با دعای خیر شما مردم عزیز در جام جهانی روسیه هم تیم ملی فوتبال ایران بتواند افتخار آفرین ظاهر شود.»

عقیلی در انتهای صحبت‌های خود نیز گفت: «انتقادهایی شد به این اثر و متاسفانه در فضای مجازی توهین‌هایی را شاهد بودیم که مشخص نبود چطور و از کجا نشات می‌گرفت. متاسفانه محارم در فضای مجازی دیگر از بین رفته است و خیلی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند که بیایند و با کامنت‌های بد و رکیک هنرمندانشان را مورد حمله قرار بدهند. البته واکنش‌های مثبت به قدری زیاد بود که به ما انرژی داد ولی این اتفاقات ناخوشایند در فضای مجازی ظاهرا از سوی برخی افراد تبدیل به یک عادت شده و متاسفانه روز به روز هم بد و بدتر می‌شود. من از تمام اعضای صفحات شخصی‌ام عذرخواهی می‌کنم چون ناخواسته برخی الفاظ ناخوشایند را در صفحات من دیدند.»

بابک زرین و احسان افشاری نیز دیگر سخنرانان این برنامه بودند تا این مراسم شاهد آخرین اظهارنظرات مجموعه سازندگان سرود تیم ملی برای جام جهانی روسیه باشد. علی اکبر صفی‌پور، علی پروین، فیروز کریمی، حمد استیلی، عباس سجادی، آرش برهانی، پوری بنایی، داریوش فرضیایی، پویا امینی، مرجانه گلچین، فاطمه گودرزی، حسن عمیدی، بابک زرین، احسان افشاری و... از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

گفتنی‌ست این برنامه در تالار مجلل «رویال پالاس» به مدیریت «مهندس غلامی» و به کارگردانی محمد افشار برگزار شد و «گلفام سفر» و «مبلمان لاریندار» اسپانسرهای این برنامه بودند و «مجید احدزاده» نیز تهیه‌کننده و برگزار کننده برنامه بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 11:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ضیافت افطاری خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد | موسیقی ما