برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش‌ اهالی هنر و ورزش به سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام حهانی روسیه – 1
نظر علی پروین درباره قطعه رسمی جام جهانی چه بود؟
موسیقی ما - پیشکسوت و اسطوره‌ فوتبال ایران درباره سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه معتقد است: «بار اولین این اثر رااز طریق تلویزیون دیدم که با تصاویری از اتفاقات مهم فوتبال به صورت موزیک ویدئویی در حال پخش بود که بسیار هیجان زده‌ام کرد.»

به گزارش «موسیقی ما»، علی پروین افزود: «البته ما عادت کرده‌ایم که هر وقت شاهد موفقیت‌های تیم ملی چه در فوتبال و چه در رشته‌های مختلف، صدای آقای عقیلی همیشه پخش می‌شود و به نظرم انتخاب ایشان انتخاب درست و خوبی برای حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود.»

وی همچنین گفت: «به نظرم اجرای این اثر از سوی آقای عقیلی در بین مردم هم مورد توجه قرار گرفته است و میزان استقبال به وبی نشان می‌دهد که این انتخاب درست بوده است و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم و امیدارم با این صدای و اثر آقای عقیلی که به نظر من لحن حماسی دارد، بتوانیم موفقیت‌های ویژه‌ای را در جام جهانی روسیه تجربه کنیم.»

کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس درباره موسیقی‌های مورد علاقه خود نیز گفت: «من اصولا فقط در ماشین وقت گوش کردن به موسیقی دارم ولی در کل موسیقی سنتی و ایرانی همیشه جزو انتخاب‌هایم بوده و بیشتر مواقع این قبیل آثاربه من انرژی و آرامش می‌دهند.»

پروین درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی هم گفت: «جام جهانی فرصت فکر کردم به کسی نمی‌دهد. از همان لحظه صعود باید به فکر نتایج خوب و قوی برای آن بود. بهنظرم تیم ایران همه قابلیت‌ها را برای خلق شگفتی در این جام دارد. هم بازیکنان خوب و با کیفیت و هم کادر فنی خوب. حمایت مردم و رسانه‌ها هم که در بهترین حالت بوده و خواهد بود و من اعتقاد دارم که ایران در روسیه یکی از بهترین نتایج تاریخ را کسب خواهد کرد.»

  گفتنی‌ست قطعه «یازده ستاره» با موسیقی بابک زرین و ترانه احسان افشاری در روزهای گذشته در یک مراسم باشکوه از سوی بنیاد رودکی در تالار وحدت با حضور تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و بسیاری از اهالی هنر و ورزش به صورت رسمی رونمایی شد.

در ادامه می توانید نسخه صوتی قطعه «یازده ستاره» به همراه موزیک ویدئوی این اثر با صدای سالار عقیلی را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش کنید، ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 13:21

دیدگاه‌ها

شنبه 5 خرداد 1397 - 14:26

خودتونو بکشینم با این خبرا. اهنگ بی ربطی بود. در ضمن از لحاظ موسیقیایی ام هم ترانه اش چرت و عادی بود هم ملودیش عادی بود و تنظیمشم که ضعیف بود

یکشنبه 6 خرداد 1397 - 03:05

آهنگه رو نشنیدم ولی شعرش رو الان رفتم خوندم واقعا افتضاح بود.یه شعر کهنه و کلیشه ای با ترکیب های دم‌دستی.تصویرسازی های اشتباه و نابجا.با صخره چندچندیم؟!مثلا خواسته شیرین زبانی کنه و از این اصطلاح چندچند جوری استفاده کنه ک تداعی کنندهء یه اصطلاح فوتبالی باشه.کاش یه خورده توی انتخاب شعر وسواس ب خرج میدادن و این شعر افتضاح انتخاب نمیشد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نظر علی پروین درباره قطعه رسمی جام جهانی چه بود؟ | موسیقی ما