برنامه یاد بعضی نفرات
 
تیرماه سال جاری و در تالار وحدت
«سیمین غانم» بار دیگر با مخاطبانش دیدار می‌کند
موسیقی ما - «سیمین غانم» - خواننده- روزهای 14 و 15 تیر ماه سال جاری در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا که هر روز طی یک سانس اجرا می‌شود، غانم چون همیشه برنامه‌ی خود را با قطعه‌ای در مدحِ حضرت علی (ع) آغاز می‌کند و پس از آن تعدادی از قطعاتِ خاطره‌انگیزِ خود «گل گلدون من»، «سیب»، «آسمان آبی»، «مرد من»، «گل پامچال»، «بیقرار» و «حلقه» را به همراه قطعاتی جدید که خودش آهنگ‌سازی کرده، اجرا می‌کند.

در این برنامه سارا احمدی (دف)، آزاده شمس (ویولن)، آرمینا جعفری (درامز)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و فروغ فضلی (پیانو) خواهند نواخت.

«سیمین غانم» فعالیت رسمی خود را از ۲۵ سالگی و در سال ۱۳۴۸ آغاز کرد. او دوره موسیقی سنتی و ردیف را زیر نظر «محمود کریمی» گذراند. مدتی نیز نزد «مرتضی حنانه» قواعد موسیقی و سلفژ را آموخت و با علی تجویدی نیز در زمینه موسیقی کار کرد. او فعالیت‌های خود در حوزه‌ی موسیقی پاپ را با حمایت آهنگسازانی چون بابک بیات، فریبرز لاچینی و… آغاز کرد. «قلک چشات»، نخستین ترانه او به سبک جدید بود. معروف‌ترین ترانه سیمین غانم «گل گلدون من» نام دارد که سروده فرهاد شیبانی و ساخته فریبرز لاچینی با تنظیم فریدون شهبازیان است. صدای سیمین غانم که در محدوده کنترآلتو قرار می‌گیرد، صدایی است گیرا، قوی و پرطنین. نخستین کنسرت او پس از انقلاب در مهرماه ۱۳۷۸ در سینما صحرا در تهران برگزار شد.

این هنرمند در دومین جشن موسیقی ما تجلیل شد. 
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 12:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیمین غانم» بار دیگر با مخاطبانش دیدار می‌کند | موسیقی ما