برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا تاجبخش: فضای موسیقی پاپ تغییر کرده است
موسیقی ما - رضا تاجبخش موزیسین که اواخر اردیبهشت به‌عنوان رهبر ارکستر، با کنسرت عاشقانه‌های پاپ متشکل از مهدی یراحی، روزبه نعمت اللهی، رضا صادقی، امیرعباس گلاب، سیامک عباسی و حامی و ارکستری از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران همکاری کرد، به‌تازگی فعالیت‌های گسترده‌ای را در موسیقی آغاز کرده است.

تاجبخش آخرین فعالیت‌های خود را این‌طور شرح داد: این روزها درگیر یک اجرا هستم که جزئیاتش را هفته آینده و پس از دریافت مجوزهای لازم اعلام می‌کنم. با دوستانم به فکر اجرای قطعات خودم هستم.

او درباره انتشار آلبوم گفت: در حال حاضر به‌طور واضح نمی‌توان درباره انتشار آلبوم نظر داد اما مدت‌هاست مشغول جمع کردن یک آلبوم هستم، با بهترین موزیسین‌های دنیا، با افرادی که از کودکی آرزو داشتم با آن‌ها کار کنم. همه بی‌نظیر هستند و یکی دو قطعه از این آلبوم هم آماده شده است و بقیه قطعات هم در دست تهیه است و به احتمال زیاد یک آلبوم بین‌المللی لاتین خواهد بود. شاید روند به سرانجام رسیدن این آلبوم زمان زیادی بخواهد اما در حال ادامه دادن آن هستیم.

رهبر ارکستر کنسرت عاشقانه‌های پاپ به تغییر فضا در موسیقی پاپ اشاره کرد و گفت: فضای موسیقی پاپ تغییر کرده است و مقداری از فضای ذهنی من هم دور شده است، این فضا خیلی قابل پیش‌بینی نبود اما در همه دنیا این اتفاق افتاده و این تیپ موزیک‌ها منتشر می‌شود. مشکلی با این قضیه ندارم. در هر دوره‌ای یک نوع موسیقی مخاطب پیدا می‌کند و به نظر من جذابیت موسیقی پاپ همین است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 01:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا تاجبخش: فضای موسیقی پاپ تغییر کرده است | موسیقی ما