برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برنده شدن این آهنگساز در دو مسابقه «جانکی ایکس ال» رقم خورد
همکاری فرشاد قنبری با آهنگساز فیلم «مکس دیوانه»
موسیقی ما - یکی از آهنگسازان ایرانی یعنی فرشاد قنبری در دو مسابقه جانکی ایکس ال (از سازندگان مطرح موسیقی فیلم‌های سینمای هالیوود) برنده شد و به این ترتیب قرار است با او در یک پروژه مشترک موسیقایی همکاری کند.
 
چند ماه پیش بود که آهنگساز هلندیِ مطرح هالیوود جانکی‌ایکس‌ال (Junkie XL) فراخوان مسابقه‌ای برای آهنگسازی موسیقی فیلم منتشر کرد که در این مسابقه قرار بود شرکت کنندگان بر اساس شخصیت زن داستانِ فیلم «مد مکس» قطعه‌ای بسازند.
 
در نهایت اسامی ۶۸ نفر به عنوان برگزیده اعلام شد که نام «فرشاد قنبری»، آهنگساز و پرودیوسر ایرانی در ابتدای لیست قرار داشت. همچنین اخیراً جانکی ایکس ال، فراخوان جدیدی برای ساخت قطعه‌ای براساس فیلم « Tomb Raider» که خودش آهنگساز اصلی آن است منتشر کرد و از علاقه‌مندان خواست تا این بار قطعه‌ای براساس صحنه‌ای از این فیلم بسازند. جالب این‌جا است که این بار هم پس از پایان مسابقه اسامی ۱۵۶ نفر اعلام شد و نام فرشاد قنبری پیش از سایر منتخبان آمده‌ است.
 
این آهنگساز که در ساخت موسیقی برای بازی هم تجربیات زیادی دارد و موسیقی بازی فوتبال (فیفا ۱۸) را ساخته، پیش از شروع مسابقه در ویدئویی گفته بود جایزه نفر اول همکاری با خود او در یک پروژه خواهد بود. جانکی ایکس ال که سابقه همکاری با هانس زیمر در ساخت موسیقی فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» و «مرد عنکبوتی۲» را در کارنامه دارد در رابطه با این مسابقه گفته دوست دارد باعثِ ایجاد ارتباط بین افراد از نقاط مختلف دنیا شود. از دیگگر فیلم‌های او می‌توان به «مکس دیوانه: جاده خشم»، «ددپول» اشاره کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 15:57

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 خرداد 1397 - 05:02

واااای این خبر عالی بود همکاری های بین المللی چیزیه ک موسیقی ایران واقعا کم داره امیدوارم ایم شروعی برای جهانی شدن موزیکمون باشه مخصوصا در مورد موزیک فیلم که واقعا مورد کم لطفی قرار گرفته... من رفتم و اثر ایشون رو تو sound cloud شنیدم واقعا عالی بود و چیزی کم نداشت ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری فرشاد قنبری با آهنگساز فیلم «مکس دیوانه» | موسیقی ما