برنامه یاد بعضی نفرات
 
تجربه بازیگری یک خواننده دیگر / "ماموریت غیرممکن" حامد همایون
موسیقی ما - حضور خواننده‌ها در عرصه سینما، حتی در سطح بین‌المللی نیز مرسوم است و خواننده‌های مطرحی چون ویتنی هیوستن، جان بون جووی و… هم در فیلم‌هایی با ژانرهای متفاوت بازی کرده‌اند.

به طور کلی چه در ایران و چه در سطح جهان، حضور خواننده‌ها در عرصه سینما و تلویزیون، موافقان و مخالفان متعددی دارد که هر کدام دلایل خاص خود را برای دیدگاه‌شان دارند، اما تقریباً اکثر آن‌ها اعتقاد دارند که اگر یک خواننده حرفه‌ای بتواند یک بازیگر حرفه‌ای هم باشد، طبیعتاً حضور او در سینما یا تلویزیون نیز مبارک است، اما اگر شخصی صرفاً به خاطر نام‌آشنا بودنش در حرفه موسیقی بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای وارد سینما شود، به هنر هفتم ضربه خواهد زد.

در هر صورت حامد همایون با فیلم "ماموریت غیرممکن" که در آن ۵ خواننده پاپ در نقش خود بازی خواهند کرد، همکاری می کند.

"ماموریت غیرممکن" به کارگردانی یعقوب غفاری یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها است و فیلمبرداری آن یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در تهران آغاز می‌شود. محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این پروژه سینمایی است.

حامد همایون با اجرای ترانه "چتر خیس" در فیلم اولین خواننده "ماموریت غیرممکن" خواهد بود.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون این که بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد.

عوامل این فیلم عبارتند از  تهیه کننده: محمود فلاح، مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، نویسنده فیلمنامه: اباریس تنظیفی، مدیر تولید: امیر اسکندری، جانشین تولید: علی مجد کمایی، طراح صحنه و لباس: بهنام کلامی، مدیر فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، صدابردار: جعفر علیان، امور مالی: عبدالحمید رهنمای، صدا گذار: محسن روشن، مدیر تدارکات: سعید رضوی، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، آهنگساز: امین غفاری، عکاس: نادر فوقانی و مشاور رسانه ای: مریم حضرتی.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 01:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجربه بازیگری یک خواننده دیگر / "ماموریت غیرممکن" حامد همایون | موسیقی ما