برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب گذشته و درتالار وزارت کشور
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به کنسرت «ریچارد کلایدرمن» آمد
موسیقی ما- مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در سومین شب از اجرای پیانیست سرشناس فرانسوی در تهران، با حضور در سالن وزارت کشور به تماشای این کنسرت نشست.

به گزارش «موسیقی ما»، علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد شب گذشته - یکشنبه سوم تیرماه - با حضور در سالن وزارت کشور به تماشای کنسرت ریچارد کلایدرمن نشست و پس از اتمام این برنامه نیز با حضور در پشت صحنه این کنسرت، به دیدار و گپ و گفتی صمیمی با این هنرمند پرآوازه پرداخت.

کلایدرمن در این دیدار از حمایت مدیران فرهنگی کشور برای برگزاری این برنامه تشکر و تقدیر کرد و اذعان داشت که حضور و اجرای برنامه در ایران آروزی قلبی‌اش بود و همیشه برای ایرانی‌ها و فرهنگ‌شان احترام ویژه‌ای قائل بوده است.

در هنگام اجرای قطعه «ای ایران» که با پرفورمنسی ویژه از سوی کلایدرمن و گروهش اجرا شد، کلیه حاضرین در سالن همچون دو اجرای دیگر به صورت ایستاده این اثر ملی میهنی را با پیانیست مطرح فرانسوی همخوانی کردند تا صحنه هایی جالب و باشکوه در سالن وزارت کشور خلق شود.

کنسرت «ریچارد کلایدرمن» به همت موسسه رویال هنر و به تهیه کنندگی مجید عبدی در تهران برگزار شد و در روزهای 5 و 6 و 8 تیرماه نیز در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این اجراهای تمدیدی نیز در سایت «ایران کنسرت» در حال انجام است.

ارکستر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی «مهدی نوروزی» در همه شب‌های این برنامه در کنار کلایدرمن به عنوان اعضای ارکستر ساز می‌زنند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 02:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به کنسرت «ریچارد کلایدرمن» آمد | موسیقی ما