برنامه یاد بعضی نفرات
 
احتمال تمدید یک کنسرت برای شهریور
کنسرت گروه بدرام در برج آزادی برگزار شد
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی بدرام شامگاه پنج شنبه 31 خرداد ماه در سالن برج آزادی تهران برگزار شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد .

گروه بدرام از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. بدرام به معنای آراسته و نیکو و همچنین به معنای سرکش و بدلگام است. در حال حاضر تمام آثار گروه بدرام به صورت بی کلام بوده و تک نوازی گیتار الکتریک در فضاسازی خاص موسیقی ایرانی در این آثار غالب است.

می توان منبع الهام چنین آثاری را به نوازنده های مشهور مانند فرزاد گلپایگانی، حسین علیزاده، محمدرضا لطفی، اینگوی مالمستین، جو ستریانی، استیو وای و گروه دریم تیاتر و مگادث ارجاع داد.

اعضای گروه موسیقی بدرام عبارت اند از : سرپرست گروه و گیتار لید : محمد شیخ قاسمی ، گیتار الکتریک: مسیح مقدم‌فر ، کیبورد: سعید رضا پیرصالح ، گیتاربیس: میلاد دودانگه و درامز: شهریار شافعی . این گروه مجموعه 13 قطعه در این کنسرت اجرا کردند که بخش عظیمی از آن از ساخته های خود گروه و تعدادی از قطعات نیز از ساخته های گروه های بزرگ موسیقی راک جهان بود.

این گروه قطعاتی همچون Desert Heart، Chaos In East ، Harvest،44 Minutes،Assault،Cowboys From Hell،Ancient Temple،Sand Storm،Mirage و Explosion را اجرا کردند که با استقبال بسیار خوبی از سوی حاضرین مواجه شد.

لازم به ذکر است که بدرام مشغول به کار روی اولین آلبوم خود است و امیدوار است به زودی این آلبوم منتشر شود. به احتمال فراوان این گروه بار دیگر در شهریور ماه به روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 00:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه بدرام در برج آزادی برگزار شد | موسیقی ما