برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین حضور این خواننده ترکیه‌ای به همت شرکت «اکسیر نوین» در ایران
کنسرت «ایلیاس یالچینتاش» برای دومین بار تمدید شد
موسیقی ما کنسرت «ایلیاس یالچینتاش» در جزیره کیش برای دومین‌بار تمدید شد. اجرای این خواننده پرطرفدار ترکیه‌ای ابتدا قرار بود طی روزهای 13 و 14 تیرماه به میزبانی تالار شهر جزیره کیش به همت شرکت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شود. اما به دلیل استقبال خوب دوستداران ایلیاس یالچینتاش، کنسرت او برای روزهای 12 و 15 تیر هم تمدید شد تا به این ترتیب اولین اجرای یک خواننده ترکیه‌ای در ایران با همراهی و استقبال خوب مخاطبان این موسیقی همراه شود. در حال حاضر فروش سانس‌های تمدیدی این کنسرت از طریق سایت «اکسیر کنسرت» جریان دارد و قرارداد برگزاری کنسرت‌های ایلیاس یالچینتاش در ایران با شرکت اکسیرنوین است.
 
خبر برگزاری کنسرت ایلیاس یالچینتاش خردادماه منتشر شد و بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داخلی و کشور ترکیه داشت. به دلیل اینکه برای اولین‌بار پس از انقلاب خواننده‌ای از این کشور قصد برگزاری کنسرت رسمی در ایران را داشت. چندی پیش هم روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد که مجوزی برای برگزاری این کنسرت صادر نکرده ولی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد که اجرای ایلیاس یالچینتاش بدون مشکل و با مجوز رسمی برگزار می‌شود.
 
در روزهای اخیر هم کامنت‌های زیادی در صفحات شرکت اکسیر نوین و ایلیاس یالچینتاش از سوی طرفداران این خواننده در نقاط مختلف ایران منتشر شده که درخواست برگزاری برنامه او در شهر خودشان را دارند. با توجه به اینکه قرارداد و انحصار برنامه‌های این خواننده در اختیار شرکت اکسیر نوین و تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده است باید دید استراتژی این مجموعه برای تور شهرستان‌های ایلیاس یالچینتاش چیست.
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 19:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «ایلیاس یالچینتاش» برای دومین بار تمدید شد | موسیقی ما