برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای سومین دوره تمدید شد
اشکان خطیبی بار دیگر کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی که آخرین اجرایش در ادیبهشت سال جاری لغو شده بود، برای روزهای 1 و 2 مرداد در تالار وحدت اجرا می‌شود.
 
«ده سال تنهایی» که اولین تجربه اشکان خطیبی در مقام کارگردان است، اجرای خود را از دی ماه سال گذشته با گروه Rock The Pen در تالار وحدت آغاز کرد و به دلیل استقبال مخاطبان چندین سانس تمدید شد. حالا بار دیگر این گروه تصمیم به اجرای این کنسرت تئاتر گرفته که احتمال دارد باز هم تمدید شود.
 
در «ده سال تنهایی» از «لاو استوری»، «بنگ بنگ» و «Money money money» تا آثاری از استینگ، پینک فلوید و آبا را می‌شنویم که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه و تولید شده است.
 
اعضای گروه Rock The Pen یعنی بردیا امیری (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار باس)، سروش عدل (گیتار) و همچنین هومن نامداری (ساکسوفون) و هستی سپاسی (ویلنسل)  در این اجرا حضور دارند. از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره برده شده و تارا صلاحی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان گروه را همراهی می‌کنند.
 
به گفته اشکان خطیبی، «ده سال تنهایی» از اتفاقات حول و حوش زندگی شخصی این هنرمند تأثیر گرفته و قصه اصلی آن درباره درگذشت یکی از دوستانش است. یک عشقِ فیلم تمام عیار که سعی دارد زوایای از دست رفته شخصیتی‌اش را در قهرمان‌ فیلم‌های شاخص سینما بیابد و خاطرات مشترک‌شان با اشکان خطیبی در فیلم بازی‌های سال‌های دور و موسیقی متن این فیلم‌ها، به زایش این کنسرت-تئاتر ختم شده است.
 
کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» روهای 1 و 2 مرداد بار دیگر در تالار وحدت به همت موسسه «آوای دوران» و تهیه کنندگی رسول ترابی روی صحنه می‌رود که برای تهیه بلیت می‌توان به سایت مراجعه کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1397 - 15:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشکان خطیبی بار دیگر کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما