برنامه یاد بعضی نفرات
 
با شعری از اهورا ایمان و آهنگ‌سازی ستار اورکی
«علیرضا قربانی» قطعه «لیلا» را برای «پدر» خواند
موسیقی ما - «علیرضا قربانی» که خوانندگی تیتراژ سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا را برعهده دارد، قطعه جدیدی را برای این سریال اجرا کرد. این قطعه «لیلا» نام دارد و با شعری از اهورا ایمان و آهنگ‌سازی ستار اورکی تولید شده است؛ همان ترکیبی که تیتراژ پایانی سریال را نیز کار کرده‌اند؛ هر دو اثر هم‌زمان در سریال استفاده و منتشر خواهند شد.

این قطعه کار متفاوتی از علیرضا قربانی خواهد بود که با حضور نوازندگان حرفه‌ای و طراز اول ضبط شده و تنظیم آن را نیز ستار اورکی برعهده دارد. ضمن اینکه قربانی هم‌زمان دو قطعه آوازی از شاعران بزرگ ایران را برای سریال ضبط کرده است.
در تولید قطعه «لیلا» حمید اسفندیاری از ناشران صاحب نام و موثر عرصه موسیقی سنتی حامد عنقا را به عنوان مشاور همراهی می کند.

«علیرضا قربانی» در همکاری های قبلی خود با عنقا نه تنها خوانندگی سریال «تنهایی لیلا» نوشته او را برعهده داشت؛ بلکه با حضور در مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور با طراحی، مدیریت و توسعه عنقا، اولین خواننده‌ای بود که با این سامانه همکاری و قطعاتی منتخب از آلبوم «سودایی» را اجرا کرد.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران سریال «پدر» هستند که به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 13:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علیرضا قربانی» قطعه «لیلا» را برای «پدر» خواند | موسیقی ما