برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 تیرماه و در پردیس چارسو
«دنگ وا» اولین اجرای رسمی خود را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - گروه «ونگ‌وا» در پردیس چارسو روی صحنه می‌رود. این گروه كه فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1393 به صورت رسمی آغاز كرد قرار است اولین كنسرت رسمی خود را 7 عصر 28 تیرماه در پردیس «چارسو» اجرا می‌کند و بخشی از ساخته‌های تازه خود را به صورت سازی و آوازی به مخاطبان ارایه می‌دهد. 

مهدی پاک‌نژاد (نوازنده سه‌تار و خواننده)، صادق جمهری (نوازنده نی و كلارینت) و فرهاد اسدی (نوازنده سازهای كوبه‌ای) اعضای این تریو تلفیقی راتشكیل می‌دهند. گروه «ونگ‌وا» بیشتر بر مبنای بداهه‌نوازی‌های روی ملودی‌های فولكلور و موسیقی ردیف دستگاهی ایران شكل گرفته و در عین حال نیم‌نگاهی هم به قطعات نوستالژیك دارد. قطعه «حلقه به حلقه » روی شعری از مولانا با الهام از ریتم‌های جنوب ایران و موسیقی ردیف-دستگاهی اثری است توسط كمپانی «Sheed Records» به تازگی از این گروه روی خروجی سایتهای موسیقی سراسر دنیا قرار گرفت.

«ونگ‌وا» قرار است در اولین اجرای رسمی بخشی از ساخته‌های تازه خود را به صورت سازی و آوازی اجرا كند. این كنسرت 28 تیرماه، ساعت 7 عصر در پردیس چارسو برگزار خواهد شد و علامندن می‌توانند بلیت‌های خود را از سامانه tikook.com خریداری كنند.

 
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 19:11

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دنگ وا» اولین اجرای رسمی خود را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما