برنامه یاد بعضی نفرات
 
فصل جدید آثار و کنسرت‌های این خواننده آغاز شد
وحید تاج با قطعات جدید در اصفهان روی صحنه رفت
 موسیقی ما - وحید تاج خواننده موسیقی اصیل ایرانی با همراهی گروه خود «همنوازان تاج»، چهارم مردادماه سال جاری در سالن شهروند نجف‌آباد شهر اصفهان به روی صحنه رفت. این کنسرت با استقبال مخاطبان در حالی برگزار شد که نوازندگان خانم نیز روی صحنه حضور داشتند.

این نخستین همراهی گروه «همنوازان تاج» با این خواننده بنام موسیقی ایرانی بود و حضور این نوازندگان جوان که همگی سابقه قابل‌توجه ای در عرصه موسیقی دارند؛ توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بخش نخست این کنسرت به اجرای قطعات خوش‌آمدی، اعجاز، ماه و پلنگ، مستی و بهار دلکش اختصاص داشت و در بخش دوم، قطعات نازنین، سقوط، مست عشق، دل و دلبر، باد صبا( بهار دزفیل)، خاک مهرآیین و ای ایران مرغ سحر به اجرا درآمدند.

همچنین در قسمتی از این اجرا مخاطبان شاهد اجرای سازوآواز بودند که در بخش نخست وحید تاج به همراه داریوش حجازی نوازنده ویولن و در بخش دوم به همراه مهدی حقیقی نوازنده تار و فرشاد سوری نوازنده کمانچه به اجرای سازوآواز پرداخت.

همان‌طور که پیش از کنسرت اعلام‌شده بود، این خواننده به اجرای قطعات منتشرنشده خود همچون سقوط، نازنین و دل و دلبر پرداخت که اجرای قطعه سقوط با استقبال خوب مخاطبان همراه شد و در پایان اجرا، تماشاگران جویای زمان انتشار این قطعه شدند و طبق اعلام علی افشار (مدیر برنامه وحید تاج) اجرای این قطعات جدید و متفاوت نشان از شروع فصل جدید آثار  و کنسرت‌های این خواننده موسیقی اصیل ایرانی دارد.

آرمین قضاتی و دانیال جورابچی (ویلن یک)، روژین عدالت و بهار فلسفی(ویلن دو)، داریوش حجازی (ویولا)، ابراهیم قائدی (ویلن‌سل)، هادی اسماعیلی (کنترباس)، نیما داوودی (کوبه‌ای) ، فرشاد سوری (کمانچه) اعضای این ارکستر همنوازان تاج به سرپرستی و خوانندگی وحید تاج، رهبری مهدی حقیقی نوازنده تار و مدیریت اجرا و برنامه علی افشار تشکیل می‌دادند.

باید به این موضوع اشاره کرد که حضور نوازندگان خانم در برخی شهرستان‌ها ازجمله اصفهان همیشه با مشکلاتی همراه بوده است، به همین خاطر برخی از خوانندگان ترجیح می‌دهند بدون حضور نوازندگان خانم گروهشان در این شهرها به اجرا بپردازند و برخی دیگر نیز از برگزاری کنسرت در این شهرها امتناع می‌کنند اما وحید تاج در اقدامی قابل‌تقدیر با نوازندگان خانم گروه خود «همنوازان تاج» به روی صحنه رفت و اجرایی بی‌نظیر را به مخاطبانش ارائه و نشان داد که می‌توان با درایت، همراهی تمامی اعضای گروه را روی صحنه داشت.

از دیگر نکات قابل‌توجه این کنسرت می‌توان به طراحی صحنه و دکور اجرا اشاره کرد چراکه این موضوع کمتر در کنسرت‌های شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد و خوانندگان و گروه‌ها معمولاً برنامه‌ریزی‌های از این قبیلشان صرفاً به کنسرت تهران محدود می‌شود اما مخاطبان اصفهانی در کنسرت وحید تاج شاهد طراحی صحنه با فضای کارهای اجرایی بودند.

کنسرت وحید تاج با همراهی گروه خود «همنوازان تاج»، چهارم مردادماه سال جاری در سالن شهروند نجف‌آباد شهر اصفهان به تهیه‌کنندگی سید محمدجواد معینی برگزار شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 17:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج با قطعات جدید در اصفهان روی صحنه رفت | موسیقی ما